וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבכת: הפועל עכו תועמד לדין בעקבות שיתוף שחקן לא רשום

1.8.2017 / 11:30

רז טוויזר, בנו של עוזר המאמן, נכנס כמחליף בגביע הטוטו למרות שלא היה רשום בסגל. בהתאחדות יבדקו טענות לפיהן הוא קיבל דקות לפני גיוס כדי שיקבל מצה"ל מעמד של ספורטאי פעיל. בעכו מכחישים: "כשל בירוקרטי"

שלומי דורה הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
כמה צרות, והעונה בקושי החלה. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

האם הפועל עכו בדרך לקבל עונש משמעותי נוסף? תובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד לדין את הקבוצה בשל שיתוף שחקן שלא כדין במשחק גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה, שנערך ביום ראשון האחרון. על פי דוח השיפוט, בדקה ה-88 נכנס אל כר הדשא השחקן הצעיר רז טוויזר (בנו של עוזר המאמן ניסים טוויזר), אלא שבקרית שמונה טוענים כי טוויזר כלל לא רשום כשחקן בהפועל עכו.

עוד בנושא:

דאגה בהפועל עכו ממצב הקבוצה: "זה לא נראה טוב כרגע"
דודי רוזנפלד נחקר בנוגע למעורבות של דודו דהאן בהפועל עכו

בדיון עצמו תצטרך להסביר עכו איך ייתכן ששחקן שאינו רשום במועדון עלה לכר הדשא. גורמים בהתאחדות אמרו שאם בקבוצה לא יספקו תשובות מספקות, הם צפויים לספוג עונש כבד. עכו הובסה 4:0 במשחק, כך שעונש של הפסד טכני לא רלוונטי לעניין זה. הדיון יתקיים מחר (רביעי) בשעה 16:30.

גורמים בהתאחדות קיבלו מסרים לפיהם טוויזר נכנס לשחק כדי לצבור ברזומה דקות בליגת העל לפני גיוסו כדי לנסות ולהשיג מעמד משלטונות הצבא של ספורטאי פעיל. בהתאחדות יבדקו מול עכו את הטענות הללו. אם יתברר שהן נכונות, תוענש עכו בחומרה. בעכו מכחישים טענה זו בתוקף. "מדובר בטעות טכנית ואנחנו עובדים מול ההתאחדות לתיקון העניין", נמסר מהקבוצה.

גורם בעכו אמר ש"הוא שחקן נוער שלנו, איך הוא יכול להיות לא רשום אם מגיל אפס הוא משחק באגודה?". גורם אחר אמר: "יתברר לכולם שהעניין הזה הוא רק כשל בירוקרטי. הרי בשנה שעברה הוא שיחק עונה שלמה בנוער, ולמעשה כל הקריירה שלו הוא במועדון אז אין פה בעיה".

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully