וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סווירסקי: "ההנהלה ידעה שאני נוסע". סכנין: "בושה לעשות דבר כזה"

1.8.2017 / 6:40

קרב גרסאות בין המאמן שהבריז מהאימון אתמול להנהלת סכנין. גורם: "לנסוע על דעת עצמך זה השיא". סווירסקי: "מוכן לחזור אם יסדרו לי את הוויזה". בלבול, תורג'מן, בן זקן וחלאיילה מועמדים להחליפו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קרב גרסאות בין הנהלת בני סכנין לבין המאמן ז'אירו סווירסקי בנוגע למתיחות בין הצדדים שהגיעה לשיא אתמול (שני). כזכור, המאמן לא הגיע לאימון ואז התברר שהוא בכלל באיסטנבול ועזב את הארץ ביחד עם עוזרו הברזילאי מרסלו. בהתבטאות לוואלה! ספורט אמר אתמול המנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום שהטיסה של המאמן הייתה ללא אישור הקבוצה ושהם רואים את העניין בחומרה. בהנהלה כאלו שהתבטאו בחריפות רבה יותר נגד המאמן הברזילאי הסורר.

עוד בנושא

ז'אירו סווירסקי לא הגיע לאימון סכנין, המנכ"ל: "זה חמור מאוד"
מתיחות בין סווירסקי להנהלת סכנין: "הוא לא מבין את המנטליות"

ז'אירו סווירסקי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הפארסה של הקיץ. ז'אירו סווירסקי/אדריאן הרבשטיין

"לעשות כזה דבר זה בושה", אמר גורם בהנהלה, "מאז שהוא הגיע הרגשנו שהוא לא מתחבר אבל לנסוע על דעת עצמך זה שיא השיאים". סווירסקי עצמו דוחה את הטענות ומתעקש שעזב רק בגלל שבקבוצה לא הוציאו לו ויזת עבודה והוא על תקן תייר בישראל. "הוא (דוכי) יכול להגיד מה שהוא רוצה", אמר סווירסקי לוואלה! ספורט", הוא יודע מה קרה. ההנהלה ידעה שאני נוסע. אני מוכן עכשיו לחזור אבל שיסדרו את הויזה".

סווירסקי סירב להמשיך להתייחס לנושא ורק הצהיר שהסיטואציה מורכבת. בהנהלה מעריכים שהסיכויים שהברזילאי לא ימשיך גבוהים ובמועדון כבר החלו בחיפושים אחרי המחליף.

בסכנין היו רוצים לראות את האקס מרקו בלבול חוזר. לוואלה! ספורט נודע שלבלבול סעיף בחוזה עם ההתאחדות לכדורגל לפיו אם יעזוב לפני תום 2018 הוא יצטרך לפצות אותה בסכום של 250 אלף שקלים, מה שייקר משמעותית את העלויות בהחתמתו. גם עמיר תורג'מן, בני בן זקן ואיימן חלאיילה בין המועמדים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully