וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אירו סווירסקי לא הגיע לאימון סכנין, המנכ"ל: "זה חמור מאוד"

31.7.2017 / 19:40

המאמן טען שלא חש בטוב, אך במועדון הודיעו לשחקנים שהוא נמצא באיסטנבול. חאלד דוכי: "הוא לא קיבל אישור לטוס". בהנהלה ינסו להביא את מרקו בלבול. גם בני בן זקן ואיימן חלאיילה מועמדים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כאוס בבני סכנין: מאמן הקבוצה ז'אירו סווירסקי לא הגיע היום (שני) לאימון הערב וגורמים במועדון חוששים שהמאמן מתכנן לעזוב מיידית. סווירסקי הודיע שהוא לא מרגיש בטוב אך מאוחר יותר התברר שהוא שוהה בחו"ל ובקבוצה ישנם כאלה שחוששים שהצעד של המאמן מגיע בגלל זעמו על התנאים שקיבל מהמועדון.

סווירסקי עדיין לא קיבל אשרת עבודה והוא עדיין על אשרת תייר, והוא כועס גם על כך ששחקנים בעמדות שהוא דרש עדיין לא הגיעו. בסביבתו של המאמן אמרו שהוא לא מתכוון להתפטר, אך בהנהלה חושבים שהמתיחות יכולה להוביל לכך. סווירסקי אמר לסביבתו אתמול שייתכן שיעזוב את ישראל לכמה ימים כדי לחדש את ויזת התייר ובסכנין חוששים כעת שהוא לא יחזור.

בשיחה עם וואלה! ספורט המאמן לא אישר שהוא בחו"ל ואמר: "יש סיטואציה לא פשוטה וצריך זמן וסבלנות לפתור אותה. אני לא בברזיל, אבל אני צריך כמה ימים כדי לרענן את הוויזה שלי". אולם, לאחר האימון במועדון הודיעו לשחקנים שאכן המאמן נמצא באיסטנבול כדי לחדש את הוויזה שלו וייתכן מאוד שהוא לא ימשיך כמאמן הקבוצה. מנכ"ל הקבוצה חאלד (דוכי) קאסום התייחס בהתבטאות ראשונה בנושא לוואלה! ספורט ואמר: "הוא לא קיבל מאיתנו אישור לטוס ואז הודיע שהוא באיסטנבול. לטענתו זה בגלל הויזה אבל מבחינתנו זה חמור מאוד כי הוא לא קיבל אישור."

לשאלה אם ימשיך בקבוצה ענה המנכ"ל: "לא קיבלנו עוד החלטה, נראה מה הסיבה שהוא עשה את זה ואז נקבל החלטות".

אם המאמן יעזוב, בהנהלה ינסו להביא את מרקו בלבול, לו יש חוזה בהתאחדות לכדורגל עד 2018 ובקיץ הוא סירב להצעה מסכנין. מועמדים נוספים לתפקיד: בני בן זקן ואיימן חלאיילה.


עוד בנושא:

מתיחות בין סווירסקי להנהלת סכנין: "הוא לא מבין את המנטליות"
מכבי תל אביב לדור פרץ: חתימה על חוזה לשלוש עונות כתנאי להשאלה
מכבי פתח תקוה לא קבעה סעיף שחרור בחוזה של מנור סולומון
בית"ר ירושלים: וארן גנב את ההצגה: "יש לי עוד הרבה עבודה"

ז'אירו סווירסקי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? סווירסקי/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, ראשי בני סכנין ינסו להעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים כדי לאפשר למאמן לעמוד על הקווים במשחק מול עירוני קרית שמונה ביום רביעי בגביע הטוטו, אם זה אכן ימשיך בתפקידו. נושא המאמן ממשיך להעסיק את ראשי המועדון, שכן בין הצדדים קיימת מתיחות. המאמן מצידו כועס על ההתנהלות ובהנהלה חוששים שהברזילאי לא מתחבר למנטליות ולשחקנים. כך או כך, בצוות הניהולי הבהירו למאמן שיעשו הכל כדי שיעמוד על הקווים, וכך גם שחקני הרכש הישראלים. במקביל, סווירסקי רוצה לחזק את הקבוצה בקשר אחורי זר כשייתכן שבלם זר נוסף יגיע לקבוצה.

עלא אבו סלאח שחזר לקבוצה העונה צפוי להיפגש היום עם ראשי שבאב אלחליל מהליגה של הרשות הפלסטינית. אבו סלאח עוד לא קיבל את השחרור הבינלאומי מהקבוצה בחברון וייסע למשרדי המועדון כדי להוציא באופן אישי את השחרור המיוחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully