וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון לשלב זה: אף ערוץ לא רכש את זכויות השידור לבאר שבע - לודוגורץ

31.7.2017 / 21:53

זכיין השידור טוען שצ'רלטון היחידה שהגישה הצעה לשדר את משחק הגומלין במוק' האלופות ברביעי, אך הפערים בין הצדדים גבוהים. אמיר חלאיילה סובל מקרע במיניסקוס וייעדר כחודש וחצי

צילום ועריכה: קובי אליהו

פחות מ-48 שעות נותרו עד המשחק של הפועל באר שבע בבולגריה מול לודוגורץ במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, וייתכן מאוד שאף ערוץ טלוויזיה ישראלי לא ישדר את המשחק. זכייני השידור טוענים שבשלב זה היחידה שפנתה בניסיון לרכוש את זכויות השידור היא צ'רלטון, אלא שבשלב זה הפערים הכספיים בין ההצעה לדרישה גבוהים מאוד.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מאור מליקסון צפוי להיות כשיר ללודוגורץ, גם מוחמד גדיר יפתח
תומאש פקהארט: "אני עדיין לא מכיר בכלל את החברים שלי"

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע מול לודוגורץ. ברני ארדוב
הגומלין לא ישודר? וואקמה במשחק הראשון/ברני ארדוב

בשלב זה זכיינית השידור תעביר את השידור באינטרנט במחיר של 7.99 דולרים, כשהחברה אף קרובה לסגור עם איש התקשורת עמית לוונטל על כך שהוא יהיה זה שישדר את המשחק בעברית לאלו שירכשו את השידור באינטרנט. אוהדי הפועל באר שבע, כמו גם התאחדות לכדורגל, מקווים שהעניין ייפתר ואחד מערוצי הטלויזיה ירכוש את הזכויות.

בעניין אחר, הקבוצה נחתה בבולגריה ומחר היא תערוך אימון מסכם לקראת המשחק. מי שלא יצא עם הקבוצה הוא כובש השער הראשון נגד הפועל אשקלון בגביע הטוטו אמיר חלאיילה. החלוץ הצעיר עבר צילום ממנו עולה שהוא סובל מקרע במיניסקוס וייעדר כחודש מכל פעילות. בבאר שבע ציינו לטובה את חלאיילה שנפצע כבר בחימום לפני המשחק ולמרות זאת שיחק ואף כבש שער למרות שבדיעבד התברר שהוא שיחק עם קרע במיניסקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully