וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי יגיע תורנו? התורים הכי מעצבנים בספורט הישראלי

הספורט הישראלי גדוש בתורים שמופיעים לכולנו בסיוטים. בואו לדרג את התור שהכי מעצבן אתכם - כולל הפקקים האינסופיים בדרך לאצטדיון בנתניה, הבלאגן הנצחי בטדי וגם התור ביציאה מיד אליהו

כנראה שאין דבר יותר ישראלי מלהתעצבן בתור, וגם עולם הספורט הישראלי מלא בתורים כאלו ואחרים. כולנו מכירים את התור הבלתי נגמר בכניסה לאצטדיון לפני משחקי עונה, או להגרלות למשחקי חוץ חשובים, אבל יש מקומות ידועים לשמצה במיוחד. הבלאגן התמידי בכניסה לטדי, הכאוס הקבוע בדרך לדוחא, הפקקים הלא נגמרים בדרך לאצטדיון הבלתי אפשרי בנתניה, וגם: מה לגבי התורים ההפוכים ביציאה יד אליהו המדכא, מסיבות העיתונאים העמוסות במיוחד והייחודיות לנוף הספורטיבי בישראל, ומה התור שכולם חולמים לעמוד בו?

הצביעו לתור שעיצבן אתכם יותר מכולם, זה שאתם מתחרפנים פשוט רק מלשמוע מישהו מדבר איתו, השפיעו על הדירוג החגיגי, גם אם מדובר בניסיון לקבור בתחתית את התור שאתם דווקא מחבבים, ותוכלו להיעזר בנו כדי לפרוק קצת עצבים גם מבלי לעמוד בתור פיזית, ואולי גם להשאיר טוקבק עסיסי. ואם אתם בדיוק עכשיו מזיעים באיזה תור גדוש, או שהפרויקט המיוזע שלנו הזכיר לכם תור שלא יכול להיות שהשארנו מחוץ לרשימה, כתבו לנו בתגובות, ואולי נכניס אותו לדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully