וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד רודישה הקנייתי ייעדר מאליפות העולם בלונדון

שיאן העולם ב-800 מטר והרץ היחיד שירד מ-1:41 דקות הודיע כי לא ישתתף בתחרות שתיפתח בסוף השבוע הקרוב בשל פציעה בשריר הארבע ראשי: "אני עצוב ומאוכזב להודיע שלא אתחרה"

רץ קנייתי דייויד רודישה. רויטרס
חובבי האתלטיקה יתגעגעו אליו. רודישה/רויטרס

ביום שישי הקרוב תיפתח אליפות העולם באתלטיקה בלונדון עם כל הכוכבים הגדולים. מי שלא יהיה שם, לרוע המזל, הוא דייויד רודישה. שיאן העולם ב-800 מטר פרש מהאליפות בשל מתיחה בשריר הארבע ראשי. "זה עצוב ומאכזב להודיע שלא אתחרה באליפות העולם בגלל הפציעה", אמר רודישה.

רודישה הקנייתי הוא הרץ הראשון והיחיד עד כה שירד מזמן של 1:41 דקות בריצה ל-800 מטר ומחזיק בשיא העולם עם 1:40.91. הוא זכה באליפות העולם בפעם הראשונה בדאגו ב-2011, שנה לפני שניפץ את שיא העולם באותו אצטדיון בלונדון בו תיערך אליפות העולם הפעם. ב-2013 הוא סבל מפציעה בברך שמנעה ממנו להתחרות ולהגן על תואר אלוף העולם במוסקבה באותה השנה. ב-2015 הוא זכה שוב בתואר בבייג'ינג. רודישה אמר רק בחודש שעבר שהוא בכושר טוב יותר מזה בו היה בשנה שעברה כשזכה במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בריו.

למרות זאת, במאי האחרון הוא רמז שהוא סובל מפציעה קלה שהובילה לכך שסיים מחוץ לשלושת המקומות הראשונים בליגת היהלום בשנגחאי באותו חודש. רודישה היה אמור להיות אחד מ-49 אתלטים קנייתים באליפות העולם בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully