וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן סליהמידז'יץ' מונה למנהל הספורטיבי של באיירן מינכן

הבוסני בן ה-40, ששיחק אצל הבווארים בין 2007-1998, חתם לשלוש שנים כמחליפו של מתיאס זאמר שעזב לפני שנה ואמר: "כשחקן נתתי תמיד את כל מה שהיה לי, זה מה שאעשה בתפקידי החדש"

חסן סליהמידז'יץ' מנהלה הספורטיבי של באיירן מינכן. AP
חוזר למקום בו כיכב כשחקן. סליהמידז'יץ' במסיבת העיתונאים/AP

באיירן מינכן הודיעה היום (שני) על מינוי המנהל הספורטיבי החדש שלה. הבווארים כינסו מסיבת עיתונאים בנוכחות יושב הראש קרל היינץ רומניגה והנשיא אולי הנס והודיעו כי שחקן העבר של הקבוצה, חסן סליהמידז'יץ', מונה לתפקיד ויחליף את מתיאס זאמר, שעזב כבר לפני שנה. סליהמידז'יץ' בן ה-40 חתם על חוזה עד 30 ביוני 2020.

אולי הנס אמר: "סליהמידז'יץ' היה כאן בזמנים טובים ובזמנים קשים. יש לו את אמון השחקנים, ההנהלה והאוהדים. אנחנו רוצים לחזק את תחושת המיה סן מיה סביב המועדון. מי יכול לעשות את זה טוב יותר מאשר בראצו (כיונויו של סליהמידז'יץ'), שתמיד חי בצורה הזו?". סליהמידז'יץ' עצמו אמר: "נתתי הכול בכל אימון ובכל משחק. זה בדיוק איך שאמלא את התפקיד שלי כמנהל ספורטיבי. השחקנים הגיבו בצורה חיובית מאוד. אם כולנו נעבוד ביחד, נוכל להשיג דברים נהדרים".

סליהמידז'יץ' שיחק בבאיירן מינכן בין 1998 ל-2007 ורשם בה 234 הופעות ליגה ו-88 הופעות במסגרות אירופיות. הוא היה חלק מהקבוצה של באיירן שזכתה בליגת האלופות ב-2001. סליהמידז'יץ' עבר לנוער של המבורג כשהיה צעיר ועלה שם גם לבוגרים. אחרי שעזב את באיירן ב-2007, עבר ליובנטוס שם שיחק במשך ארבע עונות. את עונת הפרישה שלו עשה בוולפסבורג ב-2011/12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully