וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דנילו גלינארי הכה את שחקן נבחרת הולנד, ונפצע ויחמיץ את היורובאסקט

כוכב הנבחרת האיטלקית, יריבת ישראל ביורובאסקט, יחמיץ את הטורניר בעקבות תקרית אלימה ומיותרת. גלינארי הגיב בחריפות לג'יטו קוק, שלח אגרוף לפרצופו ושבר את האצבע. צפו בתקרית

אימג'בנק GettyImages

תקרית חריגה וחמורה מאוד נרשמה הערב (ראשון) במשחק הכנה שקיימה נבחרת הכדורסל של איטליה מול נבחרתה של הולנד, שעלתה ביוקר לדנילו גלינארי: הכוכב הגדול של האיטלקים יחמיץ את היורובאסקט אחרי ששבר האצבע במהלך תגרה מיותרת.

הכל החל כשגלינאר נאבק עם ג'יטו קוק ההולנדי על ריבאונד התקפה אחרי החטאת כדור עונשין. קוק דחף את גלינארי, שמצדו לא נשאר חייב, תפס את קוק בשתי ידיו והנחית לפרצופו אגרוף. רק התערבות של שחקן איטלקי נוסף מנעה מהשניים להמשיך להתקוטט. שופט המשחק החליט להרחיק את שני השחקנים לקראת סוף הרבע השני, החלטה שלא מצאה חן בעיני המאמן ההולנדי שמחה נגד השופט בחריפות.

גלינארי נלקח לבית החולים כדי לבדוק את כף ידו, והתברר כי הוא סובל משבר בבוהן. הוא צפוי להיעדר כ-40 ימים, ולכן יחמיץ את היורובאסקט. נבחרת איטליה משחקת בבית של נבחרת ישראל ביורובאסקט הקרוב שייפתח בסוף אוגוסט וייערך בחלקו בישראל.

דנילו גלינארי כיכב בשש השנים האחרונות בשורות דנבר נאגטס מה-NBA עד שעבר הקיץ בטרייד ללוס אנג'לס קליפרס שבשורותיה הוא ישתף פעולה בעונה הבאה עם מילוש תיאודוסיץ' הרכז הסרבי שהצטרף מצסק"א מוסקבה, בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן. "הוא לא יצטרך לעבור ניתוח, ויהיה כשיר למחנה האימונים", נשמו בלוס אנג'לס "לרווחה" על הפציעה המוזרה והמיותרת של השחקן, "זה לא מה שאתה מצפה משחקן שחתם על חוזה של 65 מיליון דולר ואמור לעזור להוציא אותה לדרך חדשה אחרי עזיבת כריס פול".

דנילו גלינארי שחקן נבחרת איטליה. Boris Streubel, GettyImages
פחות צרה לישראל. גלינארי/GettyImages, Boris Streubel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully