וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגיונרים: טל בן חיים שיחק 71 דקות במדי ספרטה פראג וגרם לפנדל

הרכש היקר בתולדות הליגה הצ'כית תעתע בשומר שלו אחרי רבע שעה ואפשר לדויד לפאטה לכבוש מהנקודה הלבנה ב-1:1 מול בוהמיינס. סייף וגרשון הפצועים לא נכללו בסגל בהפסד גנט בפתיחת הליגה הבלגית

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
הטביע חותם ראשון. בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

הרבה מאוד כסף שילמה ספרטה פראג עבור טל בן חיים כדי לרכוש אותו ממכבי תל אביב. הערב (ראשון) בן חיים רשם הופעת בכורה בהרכב קבוצתו בליגה ב-1:1 הביתי המאכזב מול בוהמיינס. בן חיים הטביע את חותמו כבר אחרי רבע שעה כשהוכשל ברחבה וגרם לפנדל אותו תרגם דויד לפאטה ל-0:1. בן חיים גם רשם מהלך אישי יפה שהסתיים עם בעיטה לחיבורים שנהדפה על ידי השוער המקומי בדקה ה-20 והוחלף בדקה ה-71 על ידי תומאש רוזיצקי האגדי. בדקה ה-88 ספגה ספרטה פראג שוויון כואב מרגליו של מיכל שמיד. בעוד שלושה ימים בן חיים צפוי לפתוח בהרכב קבוצתו שתארח את הכוכב האדום ותנסה למחוק את הפיגור 2:0 מהמשחק הראשון מול הכוכב האדום בלגרד במוקדמות הליגה האירופית.

* טאלב טואטחה נכנס כמחליף בדקה ה-72 ב-1:1 של איינטרכט פרנקפורט מול בנבנטו, שעלתה לסרייה A ותשחק שם העונה.

* קני סייף ורמי גרשון הפצועים לא נכללו בסגל של גנט, שהפסידה 3:2 לסנט טרוידן והמשיכה את פתיחת העונה הצולעת שלה אחרי שסיימה ב-1:1 ביתי מול אלטאך במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. גם אור אינברום לא נכלל בסגל.

*זניט סנט פטרסבורג, יריבת בני יהודה בליגה האירופית, השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שלישי העונה ושומרת על מאזן מושלם אחרי 3 מחזורים. החבורה של רוברטו מאנצ'יני התגברה על העולה החדשה טוסנו 0:1 משער של אלכסנדר קוקורין בדקה ה-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully