וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר האמירויות: ארסנל הפסידה 2:1 לסביליה, מנצ'סטר יונייטד ניצחה בנורבגיה

חואקין קוראה (49) וסטיבן אנזונזי (69) כבשו לזכות האנדלוסים, אלכסנדר לקאזט הצרפתי איזן זמנית (62). ר.ב. לייפציג ניצחה 0:2 את בנפיקה. מוריניו ניצח 0:3 את ואלרנגה, פלאיני, לוקאקו ומקטומינאי כבשו

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
לקאזט חוגג את השער הראשון שלו באצטדיון האמירויות/רויטרס

טורניר האמירויות נמשך היום (ראשון) עם המפגשים בין ר.ב. לייפציג לבנפיקה, בו ניצחו הגרמנים 0:2. ארסנל הפסידה 2:1 לסביליה.

ארסנל - סביליה 2:1

האנדלוסים עם ניצחון שני בשני משחקים בטורניר אחרי שגברו אתמול 0:1 על ר.ב. לייפציג בזכות פנדל מוצלח של וויסאם בן ידר. ארסנל, שניצחה אתמול 2:5 את בנפיקה, לא הצליחה לנצח שוב והפסידה.

האנדלוסים כבשו בדקה ה-49. וויסאם בן ידר הכניס כדור עומק מתוזמן היטב לחואקין קוראה, שנותר לבד מול פטר צ'ך ולא התקשה להכניע אותו בדרך ל-0:1. התותחנים השוו בדקה ה-62 אחרי שמסירת רוחב של אלכס אוקסלייד צ'מברליין הגיעה לדני וולבק, שניסה לבעוט, לא עשה את זה מספיק טוב, אבל זה הגיע לאלכסנדר לקאזט שמול שער ריק כבש את שער הבכורה שלו באצטדיון האמירויות, 1:1. סטיבן אנזונזי כבש את השני של סביליה עם בעיטה יפה בדקה ה-69, 1:2 סביליה.

ר.ב. לייפציג - בנפיקה 0:2

אחרי שהפסידה אתמול 1:0 לסביליה, הצליחה הקבוצה של רלף האזנהוטל להשיג ניצחון ראשון בטורניר ובצורה די משכנעת. השער הראשון היה של מרסל האלסטנברג אחרי מהלך קבוצתי יפה ודאבל פס עם פדריקו פלאסיוס מרטינס (19). מארווין קומפר כבש את השני אחרי בישול של דומיניק קייזר בדקה ה-53.

מרואן פלאיני, מנצ'סטר יונייטד,. gettyimages, GettyImages
שער קל. פלאיני/GettyImages, gettyimages

* גם מנצ'סטר יונייטד ממשיכה את ההכנה שלה לעונה הקרובה וניצחה היום את ואלרנגה במשחק ידידות שנערך באוסלו. 44 דקות החזיקו מעמד המארחים עד שמרואן פלאיני העלה את האנגלים ליתרון בנגיחה פנויה מקרוב. רומלו לוקאקו חלוץ הרכש של מוריניו שהגיע בכסף גדול נכנס כמחליף במחצית וכבש אחרי דקה בנגיחה מקרוב אחרי כדור קרן. סקוט מקטומינאי הצעיר כבש שער בכורה בבוגרים של יונייטד בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully