וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בהיסטוריה: לאקי לוזר זכה בטורניר ATP שבוע שני ברציפות

ליאו מאייר, שנכנס לטורניר המבורג למרות שהפסיד במוקדמות, ניצח 4:6, 6:3, 4:6 את פלוריאן מאייר בגמר והצטרף לאנדריי רובלב שעשה את זה בשבוע שעבר. פאביו פוניני זכה בגשטאד

ליאו מאייר טניסאי ארגנטינאי. GettyImages
מאייר/GettyImages

שבוע שני ברציפות ובפעם השמינית בסך הכול הצליח היום (ראשון) לאקי לוזר לזכות בטורניר ATP. ליאו מאייר, שהפסיד בסיבוב המוקדמות המכריע לטורניר המבורג מסבב ה-500, נכנס אל ההגרלה הראשית בשל פרישה של שחקנים אחרים ואחר הצהריים השלים זכייה בתואר. ליאו מאייר הארגנטינאי בן ה-30, שמדורג רק 138 בעולם אבל דורג בשיאו במקום ה-21 (יוני 2015), ניצח ב"דרבי" שמות המשפחה את פלוריאן מאייר הגרמני (101) עם 4:6, 6:4, 3:6 אחרי שעה ועוד 57 דקות של טניס על החימר. זה התואר השני בקריירה של מאייר כשגם הקודם היה בהמבורג, לפני שלוש שנים. מי שזכה בטורניר בשבוע שעבר כלאקי לוזר היה אנדריי רובלב הרוסי, שעשה את זה בטורניר אומג בקרואטיה. זו הפעם השנייה בהיסטוריה שטניסאי שנכנס לטורניר כלאקי לוזר גם זוכה בו.

פאביו פוניני האיטלקי זכה מוקדם יותר בטורניר גשטאד בשוויץ. המדורג 31 בעולם ניצח את הסנסציה הגדולה של השבוע יאניק האנפמן הגרמני (170 בעולם) עם 4:6, 5:7 בתוך שעה ועוד 33 דקות. זה התואר החמישי אי פעם של פוניני, שחבט 21 ווינרים לעומת 11 שגיאות לא מחויבות ושני אייסים. זה התואר הראשון זה שנה של פוניני, שהגיע בווימבלדון עד לסיבוב השלישי ונעצר אצל אנדי מארי במשחק מותח. התואר האחרון שלו היה באומג בשנה שעברה.

"זו תמיד הרגשה טובה כשאתה מנצח", אמר פוניני אחרי הזכייה, העבודה שלנו היא לנצח במשחקים וכמובן שאני מאושר. זה היה שבוע קשה מאוד בשבילי, אני זוכר שהמשחק הראשון היה קשה במיוחד. לא יכולתי לשחק. הפסדתי את המערכה הראשונה 6:1 בתוך 20 דקות, אבל בסופו של דבר ניצחתי במשחק. אמרתי לצוות שלי שאם אמשיך לשחק כך, אלך הביתה. זה הספורט. בכל יום הרגשתי טוב יותר ועכשיו אני כאן עם התואר. ברור שזה מתוק יותר עכשיו כאבא, זה התואר הראשון שלי כאבא, אז זה משהו שונה ומיוחד מאוד".

האנפמן, שחולל סנסציה עצומה בעצם הגעתו לגמר אחרי שניצח בין היתר את פליסיאנו לופס, אמר: "פאביו היה השחקן הטוב יותר היום, הגיע לו לנצח. היה לי שבוע מדהים כאן והקהל היה נהדר. אני מגיע מטניס מכללות ולכן רגיל לקהל נהדר, אבל האווירה כאן הייתה משהו בלתי ייאמן".

קטרינה סיניאקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
סיניאקובה חוגגת/רויטרס

אצל הנשים הצליחה קטרינה סיניאקובה הצ'כית בת ה-21 לזכות בטורניר בשטאד בשבדיה. המדורגת 44 בעולם ניצחה 3:6, 4:6 את קרוליין ווזניאקי (7) בגמר שארך שעה ועוד 49 דקות. הצ'כית זכתה בתואר השני בקריירה שלה ואמרה: "זה ממש מדהים עבורי", אמרה סיניאקובה, "השנה שעברה הייתה טובה ואני כל כך שמחה שחזרתי כי לא יכולתי לדמיין שבוע מוצלח יותר. לקרוליין הייתה שנה מצוינת וזה ממש מלחיץ לשחק נגדה. אני מצטערת שניצחתי. רק נהניתי מהמשחק למרות תנאי מזג האוויר הקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully