וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשלחת חולמים על מדליה לקופלב: "ההרגשה מעולה. אני מוכן"

30.7.2017 / 11:40

הישראלי שהגיע בפעם השנייה בקריירה לגמר אליפות העולם ב-50 גב דרוך לקראת הערב (19:05): "אני הרבה יותר בשל מאשר בפעם הקודמת, ופחות מתרגש". השליחות ואיתי גורביץ' לא עברו את המוקדמות

אנדי מורז, שחיינית ישראלית. קובי אליהו
רחוק מהגמר. מורז/קובי אליהו

אליפות העולם בשחייה הנערכת בבודפשט, הונגריה מגיעה היום (ראשון) לסיומה, כאשר הבוקר נערכו מקצי המוקדמות האחרונים.

4X100 מעורב - נשים:

הרביעייה הישראלית שחתה במסלול 7 במקצה הראשון מבין שניים. אנדי מורז שחתה את החלק הגב, עמית עברי את החזה, קרן זיבנר את הפרפר וזוהר שיקלר את החופשי. הישראליות סיפקו זמן חלש של 4:10.35 דקות, מרחק של כשש שניות וחצי מהגמר. זה הספיק למקום השביעי מתוך שמונה במקצה הראשון ולמקום ה-14 הכללי, הרחק מהגמר. הרביעייה של ארצות הברית סיימה עם הזמן הטוב במוקדמות, 3:55.95.

4X100 מעורב - גברים:

הרביעייה הישראלית הייתה אמורה לשחות במקצה השני, אבל החליטה לוותר על התחרות.

400 מטר מעורב - גברים:

איתי גורביץ' אכזב ושחה בזמן חלש של 4:22.66. הוא נותר מאחור כמעט מפתיחת המקצה שלו (השלישי מבין ארבעה) ועד לסיומו וסיים שמיני מתוך תשעה שחיינים במקצה הזה ו-27 בסך הכול במוקדמות, רחוק כמעט שבע שניות מהמקום השמיני שהספיק לעלייה לגמר. צ'ייס קאליש האמריקאי סיים ראשון במוקדמות, עם 4:09.79.

עוד בנושא:

דרסל חגג ערב היסטורי בבריכה, גם פלפס בירך: "אני לא מעכל את זה"

יונתן קופלב שחיין ישראלי. קובי אליהו
מוכן לגמר. קופלב/קובי אליהו

יונתן קופלב יעלה הערב למשחה הגמר ב-50 גב (19:05)ובמשלחת הישראלית יש מי שמפנטז על מדליה. קופלב נרגש מאוד אתמול בערב, אך במשלחת מעריכים שהבוקר הוא יהיה נינוח ומרוכז יותר.

בשיחה עם וואלה! ספורט הבוקר אמר קופלב: "ההרגשה טוב. אתמול היה יום עמוס מבחינה מנטלית, עם מוקדמות וחצי גמר והתרגשות אדירה מהעלייה לגמר. הבוקר התעוררתי בהרגשה מעולה, אני מוכן לשחות מהר מאוד בערב ונראה לאן זה יוביל אותי".

זו תהיה ההופעה השנייה של קופלב בגמר אליפות העולם, אחרי שעשה זאת כבר בברצלונה ב-2013: "אני מרגיש הרבה יותר בשל הפעם ופחות מתרגש מהמעמד. השאיפה היא תמיד קודם כל לעשות שיא אישי וישראלי. אני לא יכול לשלוט במה שיעשו האחרים ואם אצליח להגיע לשיא שלי ובאמת לשחות את המקצה המושלם מבחינתי וזה לא יספיק למדליה, עדיין אצא מרוצה מאוד מהתחרות. להגיע לשיא שלך במקצה גמר זה לא דבר פשוט ואין הרבה אנשים שמצליחים לעשות את זה. מקווה שאני אהיה מאלה שמצליחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully