וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער ניצחה את פורטוגל ונותרה מושלמת באליפות אירופה

אחרי הניצחון על אוסטריה, נבחרת ישראל עד גיל 18 גברה 64:70 על הפורטוגלים והתקרבה לרבע הגמר כשהיא עם מאזן 0:2 בטורניר דרג ב' הנערך באסטוניה. נועם אביבי קלע 15, עמית עבו הוסיף 12

שחקני נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל. אתר פיב"א, אתר רשמי
היריבה הבאה: פולין. שחקני הנבחרת חוגגים/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת הנוער של ישראל עשתה הערב (שבת) צעד נוסף לעבר רבע גמר אליפות אירופה דרג ב' הנערכת באסטוניה, אחרי שניצחה 64:70 את נבחרת פורטוגל. שחקניו של שרון אברהמי מחזיקים כעת במאזן מושלם של 0:2 בבית ג' של הטורניר, כאשר מכל בית בן שש נבחרות תעלנה שתי הראשונות לשלב הבא.

הנבחרת עד גיל 18 פיגרה 21:15 בסיום הרבע הראשון, אך לאחר מכן שיפרה את ההגנה בצורה דרמטית, ספגה רק 8 נקודות ברבע השני וירדה להפסקה ביתרון 29:34. הפורטוגלים ניסו לחזור למשחק במחצית השנייה, אבל נועם אביבי ועמית עבו דאגו להבטיח את הניצחון הישראלי.

ביום ראשון (13:45) תפגוש הנבחרת את פולין שמחזיקה גם היא במאזן 0:2, בשלישי תשחק מול רומניה וברביעי תסיים את שלב הבתים נגד אזרבייג'אן.

קלעו לנבחרת: נועם אביבי 15 נקודות, עמית עבו 12 (6 אסיסטים), יאיר קרביץ (8 ריבאונדים) ואדם רז 9 כל אחד, תומר פורת ואופק מלכה 8 כל אחד, תומר לוינסון, שחר עמיר ויותם חנוכי 3 כל אחד, דביר רינגוולד שותף ולא קלע.

המאמן שרון אברהמי סיכם: "אנחנו מאוד שמחים, זה היה משחק שני צמוד. אנחנו בבית שכל הנבחרות בו הן קשות. זה משחק שני שהשחקנים מראים הרבה אופי ויוצאים ממשחק צמוד לניצחון. הרבה שחקנים התעלו במאני טיים ובכל משחק באליפות זה יהיה מישהו אחר. מחר אנחנו מול פולין שמגיעה אחרי שני ניצחונות קלים ואני בטוח שנתאושש וניתן את הכול מול הקבוצה הכי קשה בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully