וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בטורניר גשטאד: יאניק האנפמן עלה לגמר ראשון בקריירה

הגרמני, ששיחק רק 5 משחקים בטורנירי ATP לפני זה שנערך בשוויץ, ישחק על התואר אחרי 6:3, 6:7 (6), 6:7 (4) מול האסה. ליאו מאייר עלה לגמר בהמבורג וישחק מול פלוריאן מאייר

יאניק האנפמן טניסאי גרמני. GettyImages
האנפמן עם הישג גדול/GettyImages

הפתעה גדולה בטורניר גשטאד מסבב ה-ATP 250. יאניק האנפמן הגרמני בן ה-25, שמדורג רק במקום ה-170 בעולם, עלה לגמר הראשון בקריירה שלו אחרי 6:3, 6:7 (6), 6:7 (4) מול רובין האסה ההולנדי (50 בעולם). האנפמן, שנזקק לשעתיים ועוד 27 דקות על מנת להשלים את הניצחון, הגיע אל הטורניר כשהמאזן שלו בטורנירי ATP עומד בסך הכול על שלושה ניצחונות ושני הפסדים וכשהוא הרוויח רק 96,582 דולר במהלך הקריירה שלו. בגמר יפגוש האנפמן את פאביו פוניני. האיטלקי בן ה-30, המדורג 31 בעולם, שנראה מצוין בווימבלדון, עלה לגמר בגשטאד אחרי 7:5, 2:6, 3:6 מול רוברטו באוטיסטה אגוט (18).

בטורניר המבורג מסבב ה-ATP 500, הצליח ליאו מאייר הארגנטינאי (138 בעולם) לנצח 3:6, 5:7 את בן ארצו פדריקו דלבוניס (81). מאייר עלה לטורניר אחרי שהפסיד בסיבוב המוקדמות האחרון לרודי מולקר ונכנס כלאקי לוזר. אם יזכה בטורניר, זה יהיה השבוע השני ברציפות בו טניסאי זוכה בטורניר ATP אחרי שנכנס אליו כלאקי לוזר. בשבוע שעבר זה היה אנדריי רובלב הרוסי, שעשה את אותו הדבר באומג. מעולם לא קרה ששבועיים ברציפות טניסאי שנכנס כלאקי לוזר לטורניר זכה בו. ליאו מאייר יפגוש בגמר ל"דרבי" של שם משפחה את פלוריאן מאייר הגרמני, המדורג 101 בעולם. מאייר היה בפיגור 6:4, 2:3 מול פיליפ קולשרייבר, כשהמדורג 58 בעולם הטיח את המחבט בחימר, שבר אותו והודיע שהוא פורש מהמשחק. קולשרייבר ירד מהמגרש לקול קריאות בוז מהקהל המקומי וכשהוא מודה להם בציניות על זה. על פי ההערכות, הגרמני בן ה-33 סובל מפציעה בירך. אגב, הגמר בין שני המאיירים יהיה הגמר השני אי פעם בין שני טניסאים עם שם המשפחה מאייר. הקודם היה בשטוקהולם 1981 אז ניצח ג'נה מאייר 4:6, 2:6 את סנדי מאייר.

פלוריאן מאייר טניסאי גרמני. AP
יהיה דרבי מאייר בגמר. פלוריאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully