וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.7: ברצלונה סימנה אלטרנטיבות, ליברפול יורדת מקייטה

באנגליה טוענים שאם ניימאר יעזוב, הבלאוגרנה רוצים לצרף את קוטיניו, הזאר ודלה עלי. המייטי רדס ויתרו על קשר לייפציג. וגם: אקס ארסנל וליברפול חתם בקבוצה מהליגה השביעית באנגליה

צילום מסך

העברות

* ססואולו רכשה את אדוארדו גולדאניגה, בלמה בן ה-23 של פאלרמו, בסכום המוערך בכ-5 מיליון יורו. השוער לאונרדו מארסון האריך את חוזהו בפאלרמו עד 2020, אך עבר גם הוא לססואולו כמושאל.

* אודינזה השלימה את רכישתו של בראם נאוטינק, בלמה ההולנדי של אנדרלכט בחמש השנים האחרונות, תמורת 3 מיליון יורו. השחקן בן ה-27 חתם לארבע שנים.

* ג'רמיין פנאנט, הקשר בן ה-34 ששיחק בארסנל, ליברפול ונבחרת אנגליה הצעירה, חתם בבילריקיי טאון מהליגה השביעית, בה משחקים גם פול קונצ'סקי וג'יימי אוהרה.

* ברנדאו, החלוץ הברזילאי בן ה-37 שזכור בעיקר מתקופתו במדי מארסיי, חתם לעונה אחת בלבדיאקוס היוונית, אותה מאמן עוד אקס מארסיי, ז'וזה אניגו.

* קשרה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, דבונטה רדמונד, הושאל לחצי שנה לסקאנת'ורפ מהליגה השלישית באנגליה.

* ניו יורק רד בול רכשה את שחקן הכנף הנורבגי, מוחמד קייטה, מלך פוזנן.

שמועות

* ברצלונה סימנה שלושה מחליפים אפשריים אם תמכור בסופו של דבר את ניימאר, שלושתם מהפרמיירליג: דלה עלי, פיליפה קוטיניו ואדן הזאר.

* אחרי מרדף של מספר שבועות, ב'סקיי' מדווחים שליברפול ויתרה על החתמתו של נאבי קייטה מר.ב. לייפציג. אחרי שתי הצעות שנידחו על ידי המועדון הגרמני, השנייה על סך 67 מיליון ליש"ט, המייטי רדס החליטו לרדת מהקשר.

* למרות שהגיעה לסיכום עם ריאד מחרז, רומא לא מצליחה לסגור את העברתו מול לסטר סיטי. באנגליה מדווחים כי השועלים דחו הצעה שנייה של הג'לארוסי, על סך 27 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של גארת' בייל, ג'ונתן בארנט, התייחס לשמועות שצפו מחדש לפיהן הוולשי יעזוב הקיץ את ריאל מדריד וקרא להן: "מגוכחות וטיפשיות".

* 'סאן': צ'לסי קרובה מאוד להחתים את אלכס סנדרו מיובנטוס תמורת 61 מיליון ליש"ט.

* ראפיניה בדרך לפרמיירליג? התקשורת האנגלית טוענת כי ליברפול, ארסנל וטוטנהאם רוצטת להחתים את שחקן ברצלונה.

* מונאקו ממשיכה להתעקש כי לא תמכור את תומא למאר, למרות שארסנל הגישה לה הצעה חדשה, שלישית במספר, עבורו - על סף 45 מיליון ליש"ט.

* על פי "ל'אקיפ" הצרפתי, מונאקו גם הגיעה לסיכום עם ראן על רכישתו של אדאמה דיאקבי במחיר של 10 מיליון יורו, וזאת למרות התעניינות מצד מנצ'סטר סיטי בשחקן הכנף הכישרוני בן ה-21.

* מנצ'סטר סיטי מתכוונת להציע לאלכסיס סאנצ'ס חוזה עם שכר של 320 אלף ליש"ט בשבוע, בניסיון לפתות אותו להגיע מארסנל.

* בהולנד טוענים כי ניס הצרפתית הגישה הצעה לווסלי סניידר, שיאן ההופעות של נבחרת הולנד שהתיר את חוזהו בגלאטסראיי ומתכנן לעבור בינואר ל-MLS.

* עמנואל ממאנה, בלם נבחרת ארגנטינה בן ה-21, עשוי לעזוב את ליון כבר אחרי עונה אחת ולהימכר ב-16 מיליון יורו לזניט סנט פטרסבורג.

* פליפה קאיסדו, חלוץ נבחרת אקוודור ואספניול, הגיע לאיטליה ועבר בדיקות רפואיות בלאציו, שתרכוש אותו תמורת 3 מיליון יורו ותחתים אותו לשלוש שנים.

* אחרי שאיבד ברגע האחרון את ז'ורדן ורטו לטובת פיורנטינה, אוסקר גרסיה מנסה לחזק את הקישור של סנט אטיין ועל פי דיווחים בצרפת הגיע לסיכום עם אמפולי על רכישתו של הסנגלי בן ה-19 אסן דיוסה. עלות העסקה: 5 מיליון יורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי ינחת בברצלונה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully