וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער פתחה את אליפות אירופה דרג ב' עם ניצחון על אוסטריה

השחקנים של שרון אברהמי הוציאו לדרך את הטורניר, בו ינסו לשוב לדרג א', עם 80:85 דרמטי. עמית עבו הצטיין עם 20 נקודות, יאיר קרביץ כיכב אף הוא עם 8 נקודות, 8 אסיסטים ולא פחות מ-18 ריבאונדים

עמית עבו שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
הוביל את הקלעים. עבו/ברני ארדוב

נבחרת הנוער של ישראל פתחה הערב (שישי) ברגל ימין את הופעותיה באליפות אירופה דרג ב' הנערכת באסטוניה, כאשר גברה 80:85 דרמטי על אוסטריה. אחרי שבדצמבר האחרון סיימה הנבחרת את האליפות הקודמת במקום ה-15 וירדה בתום שנה אחת בלבד מדרג א', המטרה המרכזית שלה באליפות היא לשוב לדרג הבכיר ולשם כך, היא צריכה לסיים בין שלוש הראשונות.

הנבחרת של שרון אברהמי, המשחקת בבית ג', תפגוש מחר את פורטוגל (16:00) ולאחר מכן תשחק במסגרת השלב המוקדם מול פולין, רומניה ואזרבייג'אן.

ישראל פתחה את המשחק הערב צורה מצוינת וסיימה את הרבע הראשון ביתרון מבטיח, 15:26. אלא שלאחר מכן היא קצת נעלמה וברבע השני קלעה 15 נקודות. ההגנה עדיין עבדה ולהפסקה ישראל ירדה ביתרון 32:41, אולם ברבע השלישי האוסטרים סגרו כמעט את כל ההפרש ולעשר הדקות המכריעות, השחקנים הצעירים בכחול-לבן נכנסו עם יתרון שביר, 57:61. הפער ירד עד שתי נקודות בלבד, אך ברגעי ההכרעה ישראל הייתה טובה יותר וקצת פחות מדקה לסיום עמית אבו קלע שלשה גדולה, שסגרה עניין.

עבו היה הקלע המצטיין של הנבחרת, עם 20 נקודות לצד 4 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-5 איבודים. תומר לוינסון סייע עם 12 נקודות, אופק מלכה סיפק 11 ואילו יאיר קרביץ רשם שורה סטטיסטית נפלאה של 8 נקודות, לא פחות מ-18 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully