וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.ז' הציעה את די מריה לברצלונה במסגרת העסקה על ניימאר"

אחרי הקטטה באימון, הברזילאי ממשיך להתקרב למעבר. בצרפת טוענים כי העסקה תושלם בשני או שלישי, בספרד כתבו שהפריזאים מנסים לצמצם עלויות והציעו את אקס ריאל, או את מטוידי ומורה

צילום מסך

סערת ניימאר מסרבת להירגע. היום (שישי), תפסו המצלמות את כוכב ברצלונה מתקוטט באימון עם הרכש החדש נלסון סמדו ולאחר מכן עוזב בזעם את המקום והשמועות על המעבר המתקרב לפריס סן ז'רמן רק הולכות ומתגברות.

בצרפת טענו הערב כי העסקה תושלם ביום שני או שלישי ומה שנותר הוא רק הסיכום הסופי בין שני המועדונים, לאחר שכל שאר הפרטים כבר סגורים. "ההסכם הושלם, כולל הפרטים הכי קטנים. ניימאר עשה את הבחירה שלו והמכות עם סמדו הם הדוגמה המושלמת לכך. הוא רוצה לעזוב".

עוד בנושא:

צפו: ניימאר הלך מכות באימון עם נלסון סמדו
ניימאר, רונאלדיניו: שש שנים ל"משחק הכי טוב שהעולם לא ראה"
דיווח: יש סיכום סופי בין פ.ס.ז' לניימאר, אמבפה יחליפו בברצלונה?

על פי "אס", פריס סן ז'רמן מנסה לצמצם עד כמה שניתן את המחיר של ניימאר ובמקום לשלם 222 מיליון יורו, ועוד כ-70 מיליון יורו במסים, היא רוצה להעביר לברצלונה שחקנים. הפריזאים הציעו במסגרת העסקה את אקס ריאל מדריד, אנחל די מריה או לחלופין את בלס מטוידי או לוקאס מורה, חברו הקרוב של ניימאר. כרגע לפחות, בברצלונה לא רוצים לשמוע וממשיכים להכחיש שעסקה כזו עומדת לקרות, אבל נראה שהדבר הופך לבלתי נמנע.

מי שהתערב בנושא הוא קרלס פויול, שלאחרונה החל להשמיע את קולו בכל מיני דברים הנוגעים לקבוצתו לשעבר: "אני לא יודע מה יהיה עם ניימאר, הוא צריך לדבר ולהסביר מה הוא רוצה לעשות. אף אחד אחר לא יכול לשלוט בזה, גם לא אני. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ואני חושב שברצלונה היא מקום טוב מאוד בשבילו, אבל ההחלטה היא שלו".

ניימאר עצמו הגיע לאירוע של נייקי במיאמי, העניק חתימות, סירב לדבר על עתידו ורק אמר: "אני שמח, הולך לי טוב כרגע. אני מקווה שאכבוש הרבה גם בעתיד". ב"ספורט" הקטלאני כבר טוענים כי מאמן ברצלונה החדש, ארנסטו ואלורדה, כבר מתכונן ליום שאחרי ניימאר ומכין את הקבוצה שלו מתוך הנחה שהברזילאי לא יהיה בסגל שלו בעונה הקרובה. בינתיים, נשיא "לה ליגה", חאבייר טבאס, איים: "אם פ.ס.ז' תשלים את העסקה, נתלונן נגדם על הפרה של חוקי הפייר פליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully