וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונה בולדן: "בפילדלפיה אמרו שכדאי לי לשחק במכבי תל אביב"

27.7.2017 / 16:16

הרכש האוסטרלי של הצהובים לוואלה! ספורט: "השנתיים שעברו על המועדון הן הזדמנות בשבילי. העובדה שספאחיה מגיע מה-NBA עזרה לי לבחור במכבי. האוהדים יקבלו שחקן לא אנוכי שעובד קשה"

יוסי ציפקיס

ג'ונה בולדן עוד לא שיחק אפילו שנייה אחת ביורוליג, והוא בסך הכל בן 21, אבל נראה כי הזר האוסטרלי החדש של מכבי תל אביב כבר משופשף בכללי המשחק התקשורתי. היום (חמישי), לאחר הגעתו לבדיקות בישראל, הוא התייצב בפני שאלות העיתונאים וסיפר מה הוביל אותו למועדון הצהוב ולאן הוא מתכנן להמשיך מכאן.

"אחרי שפילדלפיה בחרה אותי בדראפט, הג'נרל מנג'ר בריאן קולאנג'לו החליט שעדיף שאלך לשחק באירופה", מספר בולדן בראיון לוואלה! ספורט. "אני מאמין שאני יכול לשחק ב-NBA, אבל השלמתי עם זה ברגע שהבנתי שאני הולך לאירופ.ה אני סומך על שיקול הדעת שלו. סיפרתי לסיקסרס אילו אופציות עומדות בפניי, והם אמרו שמכבי זו אפשרות נהדרת".

הקשר הראשוני עם מכבי נוצר בזמן שבולדן הופיע בליגת הקיץ בלאס וגאס. "ישבתי עם המאמן, הוא ראה מה אני מסוגל לעשות והוא רצה אותי מאוד. אין ספק שהעובדה שהוא מגיע מה-NBA ומכיר את הכדורסל שם עזרה, והיוותה פקטור בבחירה שלי לשחק במכבי".

עוד בנושא
מכבי תל אביב: דיאנדרה קיין חתם לעונה
אורי אלון דחה את ההצעה לצרף שותף נוסף להפועל ירושלים

שחקן מכבי תל אביב ג'ונה בולדן. יוסי ציפקיס
"יכול לשחק בכל עמדה". בולדן/יוסי ציפקיס

- כמה זמן אתה מתכוון להישאר כאן?
"אני לוקח את זה יום אחרי יום, כי בסופו של דבר זה לא תלוי בי, אלא בהחלטה של פילדלפיה מתי הם ירצו אותי".

- אתה מגיע למכבי תל אביב בעיצומו של משבר.
"כן, שמעתי שהשנתיים האחרונות לא היו מוצלחות, אבל אני רואה בזה הזדמנות כדי להצליח. זו קבוצה חדשה לגמרי, עם מאמן חדש, ואולי שחקן אחד שנשאר. אני נרגש ורואה בזה דבר מבורך".

- הזכויות עליך היו שייכות לכוכב האדום בלגרד, שנראה כי הייתה במתיחות עם מכבי בעקבות מעברם של קווינסי מילר ומאיק צירבס לתל אביב לפני שנה.
"אני לא הרגשתי שום מתח, בטח לא מהכיוון שלי. הכוכב האדום לא עוררה שום קושי על ההעברה שלי. ביקשתי מהם שחרור וקיבלתי אותו".

- זו תהיה העונה הראשונה שלך ביורוליג. למה אוהדי מכבי תל אביב צריכים לצפות ממך?
"הם מקבלים שחקן שעובד קשה. אני יכול לשחק בכל העמדות שיבקשו ממני, מרכז עד סנטר. אני קולע טוב, יש לי אינטליגנציית משחק. אני לא אנוכי, והכי אוהב לייצר לחברים שלי לקבוצה. אני בא לכאן כדי להשתפר, להעלות מסת שריר, לעבוד על הרגליים שלי ולשפר את המהירות. אין לי ציפיות בכל מה שקשור לדקות, אני אבוא, אתאמן ואעבוד קשה וארוויח את הדקות שלי. לא אכפת לי גם לעלות מהספסל. המטרה הקבוצתית? אני יודע שלזכות ביורוליג זה רף גבוה, אבל אני תמיד מציב לעצמי רף גבוה".

עוד באותו נושא

יובל זוסמן יכלל בסגל מכבי תל אביב בעונה הקרובה: "יש לו עתיד מזהיר"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'ונה בולדן. יוסי ציפקיס
"אני בא לכאן כדי להשתפר". בולדן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully