וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל לודוגורץ: "אל תבטלו אותנו, ניתן משחק משוגע בגומלין מול באר שבע"

אנגל פטריצ'ב נשמע אופטימי למרות ההפסד 2:0 במשחק הראשון מול האדומים מבירת הנגב במוקדמות ליגת האלופות: "אנחנו טובים במשחקים משוגעים והשחקנים יבואו לתת את המיטב שלהם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל באר שבע יצאו מרוצים אחרי הניצחון 0:2 מול לודוגורץ במשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. אבל גם בקבוצה הבולגרית ממש לא מתכוונים להרים ידיים לקראת הגומלין בשבוע הבא ומאמינים שאפשר לעבור את אלופת ישראל.

מנכ"ל המועדון הבולגרי אנגל פטריצ'ב התייחס לסיכויי קבוצתו במפגש הכפול ואמר: "אנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה, הרי אנחנו לודוגורץ. נכון שהתוצאה במשחק הראשון הייתה רעה עבורנו, אבל שאיש לא יבטל אותנו.

עוד בנושא:
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את לודוגורץ
הפועל עכו: דודי רוזנפלד נחקר בנוגע למעורבות של דודו דהאן במועדון

שחקני לודוגורץ. ברני ארדוב
"יכולים להבקיע שני שערים". לודוגורץ/ברני ארדוב

המנכ"ל הוסיף: "במשחק הראשון המזל לא היה איתנו. עם קצת מזל הדברים יכולים להיראות אחרת. בשבוע הבא אנחנו ניתן משחק משוגע והשחקנים שלנו יבואו ויתנו את המשחק הכי טוב שלהם, אנחנו טובים במשחקים משוגעים".

קפטן לודוגורץ סבטוסלב דיאקוב הוסיף: "זה היה הפסד ממש רע עבורנו כי פספסנו הזדמנויות טובות. אני חושב שהיה משחק שווה כוחות אבל הם אלו שכבשו. אני משוכנע שיש לנו סיכויים בגומלין. הפועל באר שבע היא קבוצה טובה אבל בהחלט אפשרי לעבור אותם. אנחנו משחקים באותה צורה מול כל קבוצה ואנחנו צריכים ויכולים להבקיע שני שערים לפחות. התחושה היא שאפשר לעבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully