וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב בישל במשחק המשוגע של ברוז', מונס דאבור החמיץ מול שער ריק

מוקדמות ליגת האלופות: הקשר בישל את השער הראשון ב-3:3 של הבלגים מול בשאקשהיר. החלוץ ניפק החמצה גדולה ב-1:1 ביתי של רד בול זלצבורג מול רייקה. 90 דקות לקבהא בניצחון מאריבור

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
תיקו ביתי מאכזב. מונס דאבור/רויטרס

פרט למפגש בין הפועל באר שבע ללודוגורץ נערכו הערב (רביעי) ברחבי אירופה משחקים נוספים במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.

*ליאור רפאלוב שיחק 74 דקות בתיקו הביתי 3:3 של קלאב ברוז' מול בשאקשהיר מטורקיה. הקשר הישראלי בישל את השער הראשון במשחק לדניס בונאונטורנה כבר בדקה ה-6. סטפאנו דנסוויל הוסיף את השני של הקבוצה הבלגית בדקה ה-16 וזו גם הייתה תוצאת המחצית. במחצית השנייה בשאקשהיר לחצה על הדוושה והשיגה מהפך מדהים כשמרסיו מאסורו בצמד (59, 73) ואלג'רו אליה (64) הפכו ל-3:2. דנסוויל בשערו השני במשחק קבע 3:3 בדקה ה-79 והגומלין נראה פתוח לחלוטין.

*רד בול זלצבורג של מונס דאבור סיימה בתיקו 1:1 ביתי מול רייקה הקרואטית. בדקה ה-72 הגיע הרגע המאכזב של החלוץ הישראלי לאחר שהחמיץ מול שער ריק. דאבור המתוסכל הוחלף בדקה ה-90. מריו גבראנוביץ' השוויצרי נגח מקרוב את שער היתרון של הקבוצה הקרואטית בדקה ה-30. היי צ'אן הוואנג הקוריאני השווה בדקה ה-49 לאחר שסיים בבעיטה מדויקת מתפרצת של הקבוצה האוסטרית. רד בול שעדיין לא העפילה לשלב הבתים שוב התרחקה מהחלום עם תוצאה ביתית לא טובה.

אלג'רו אליה שחקן איסטנבול בשקשהיר. GettyImages
מכוכבי הדרמה בבלגיה. אלג'רו אליה מבשאקשהיר/GettyImages

*מרואן קבהא השלים 90 דקות בניצחון הביתי של מאריבור הסלובנית על FH מאיסלנד 0:1. מרקוס טבארז הברזילאי כבש את שער הניצחון של מאריבור בדקה ה-54.

*ניר ביטון נותר על הספסל בתיקו הביתי 0:0 של סלטיק הסקוטית מול רוזנבורג הנורבגית.

*איאקס השיגה תוצאה מצוינת לאחר שסיימה בתיקו 1:1 את משחק החוץ מול ניס. מריו באלוטלי העלה את הצרפתים ליתרון בדקה ה-32 לאחר שהשתלט על כדור רוחב וכבש מקרוב. דוני ואן דה בק השווה בבעיטה מהאוויר מתוך הרחבה בדקה ה-49 והעניק להולנדים יתרון משמעותי לקראת הגומלין באמסטרדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מריו באלוטלי, ניס. רויטרס, רויטרס
תוצאה לא טובה בבית של ניס. באלוטלי/רויטרס, רויטרס

משחקים נוספים:

פ.צ. אסטנה – לגיה ורשה 1:3
לאסטנה: ג'וניור קבנאנגה (36), איבן מאייבסקי (45), פטריק טוומאסי (90). ללגיה: ארמנדו סדיקו (78)

דינמו קייב - יאנג בויז 1:3
לדינמו קייב: אנדריי ירמולנקו (15), דיומרסי אמבוקני (34), דניס גרמאש (90+3). ליאנג בויז: כריסטיאן פסנאכט (16)

פ.צ ויטורול - אפואל ניקוסיה 0:1
כבש לוויטורול: כריסטיאן גאנאה (75)

* הכנה: אלי אלבז שיחק 60 דקות בהרכב אפולון סמירניס וגם בישל את השער ב-1:1 במשחק האימון מול קסאנטי. החלוץ הישראלי הכין לנאסיר מעשי ההולנדי בדקה ה-30, אך קסאנטי איזנה שתי דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully