וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף לשחקני מכבי תל אביב: "תבואו מרוכזים, אחרת יענישו אתכם"

26.7.2017 / 21:55

המאמן לא תרגל הרכב לקראת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (ה', 19:45, ספ'1), אבל הזהיר באסיפה: "פאניוניוס חזקה מרייקיאוויק". מיכה ערך אימון מלא, אך ספק אם יהיה בסגל

ליגה אירופית - סיבוב 3, משחק 1מחצית27/07/2017
מכבי תל אביב
    0
      פאניוניוס
      צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

        מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 19:45, ספורט 1) את פאניוניוס היוונית, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הצהובים ממשיכים בדרכם אל עבר שלב הבתים אחרי שעברו בסיבובים הקודמים את טיראנה האלבנית ורייקיאוויק מאיסלנד, וינסו להשיג תוצאה טובה לפני משחק הגומלין בשבוע הבא.

        ג'ורדי קרויף לא תרגל את ההרכב באימון המסכם, אך שוחח עם השחקנים. באסיפה הוא אמר להם: "תבואו מרוכזים למשחק הזה, אחרת יענישו אתכם. פאניוניוס קבוצה טובה יותר מאשר רייקיאוויק מולה שיחקנו בסיבוב הקודם".

        על פי ההערכות, יובל שפונגין יצטרף להגנה הקבועה על חשבון אלי דסה הפצוע, כשבקישור האחורי יפתחו אייל גולסה ושרן ייני. עומר אצילי ואבי ריקן נמצאים גם הם בתמונת ההרכב, כשההתלבטות היא מי ישחק מאחורי וידאר קיארטנסון - יונתן לוי או שוינפלד. כריסטיאן באטוקיו מתאמן כרגיל, אך ייתכן שיעלה רק כמחליף. במכבי תל אביב מתלבטים לגבי דור מיכה. השחקן ערך אימון מלא, אך מתאמן רק שלושה ימים ברציפות מאז הפציעה וייתכן שיישב ביציע.

        הרכב משוער, מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, אייל גולסה, שרן ייני, עומר אצילי, אבי ריקן, יונתן כהן (ארון שוינפלד), וידאר קיארטנסון.

        עוד בנושא:

        בשל היעדרות האיראנים: פאניוניוס תשנה מערך נגד מכבי תל אביב
        ג'ורדי קרויף: "קיארטנסון התאמץ יותר מדי, אף פעם לא ראיתי אותו ככה"
        מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את רייקיאוויק ועלתה לסיבוב השלישי בליגה האירופית

        שחקן מכבי תל אביב יובל שפונגין. יוסי ציפקיס
        לא חושב על הנבחרת. יובל שפונגין/יוסי ציפקיס

        במסיבת העיתונאים אמר ג'ורדי קרויף: "אנחנו לא יכולים לזלזל בפאניוניוס. הליגה היוונית טובה, ויש להם נבחרת מצוינת. אנחנו לא יכולים לחשוב שאנחנו פייבוריטים, זו תהיה טעות. נצטרך לבוא בצורה רצינית ובעזרת הקהל שלנו להוציא תוצאה טובה לקראת הגומלין".

        על השחקנים האיראנים של פאניוניוס שלא ישחקו מטעמים פוליטיים: "זו בעיה פוליטית, וזה לא נוגע אלינו. גם עם באזל היו בעיות פוליטיות, אבל אני מתרכז במשחק". על שיתוף הפעולה בין קיארונסון ושוינפלד בחוד: "אנחנו נשחק יותר עם וידאר קיארטנסון וארון שוינפלד יחד העונה, אבל יש משחקים מסוג שונה ואנחנו נתאים את המערך המתאים".

        על רכש נוסף: "אנחנו רוצים להתחזק. אנחנו מציעים לשחקנים הצעות טובות, אבל שוק ההעברות מתנהל בצורה איטית. מקווה שנצליח להביא את השחקנים שאנחנו מעוניינים בהם".

        יובל שפונגין, שיפתח בהרכב ויחליף את אלי דסה הפצוע: "כל שחקן צריך להיות מוכן לרגע בו יזדקקו לו. כשבאתי למכבי תל אביב ידעתי שתהיה תחרות על ההרכב, וזה מבורך. סבלתי מחוסר מזל ופציעות, אבל אני עובד קשה ומנסה להוכיח למאמן שמקומי על המגרש. זימון לנבחרת? כרגע אני חושב שזה לא רלוונטי ואני עושה הכל כדי לעזור לקבוצה".

        לגבי היריבה היוונית: "היא יריבה חזקה יותר מהיריבות הקודמות. אנחנו נצטרך להשתפר ולשחק טוב כדי לעבור אותם. לא יהיה קל, הם קבוצה עם אופי טוב".

        שחקן נבחרת איראן, מסעוד שוג'אי. GettyImages
        נשאר בבית מסיבות פוליטיות. שוג'אי/GettyImages

        פאניוניוס הגיעה לישראל ללא שני שחקניה האיראנים, מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי. על פי הדיווחים ביוון בשל כך ישנה המאמן מיכאליס גריגוריוס את המערך בו ניצחה הקבוצה היוונית את המפגש הכפול מול גוריצה בסיבוב המוקדמות הקודם.

        המאמן גריגוריוס אמר לקראת המשחק מול הצהובים: "אספנו את כל המידע הנדרש על מכבי תל אביב. זו קבוצה חזקה ואלו יהיה שני משחקים מעניינים. ההיסטוריה של המועדון מחייבת אותנו להיות תחרותיים בכל משחק".

        הרכב משוער פאניוניוס: מאטיץ קוטניק, ולנטינוס ולאכוס, יאיא בננה, אוונגלוס איקונומו, יורגוס סרמנטאס, פנאיוטיס קורבוס, קיריאקוס סאבידיס, קווין טאפוקו, לזארוס למפרו, יורגוס מסוראס, סאמד ישיל.

        שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
        ייני באימון/רויטרס
        דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
        דור מיכה/רויטרס
        עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
        עומר אצילי/רויטרס

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully