וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשחייה: יעקב טומרקין העפיל לחצי גמר 200 מ' מעורב אישי

השחיין ניצח את מקצה המוקדמות שלו עם זמן של 1:59.49 דקות, והתברג במקום ה-10 הכללי בדרך לחצי הגמר. לירן קונובלוב סיים את מקצה המוקדמות ל-100 מטר חופשי עם 50.16 שניות ולא עלה

לירן קונובלוב היה הישראלי הראשון לקפוץ היום (רביעי) לבריכת השחייה בבודפשט, שם אליפות העולם נכנסה ליומה הרביעי. קונובלוב התחרה במקצה השביעי מתוך 12, במסגרת מוקדמות ל-100 מטר חופשי, עצר את השעון על 50.16 שניות מה וסיים במקום הרביעי במקצה. התוצאה לא הספיקה לשחיין בן ה-23 לעלות לחצי הגמר, מכיוון שסיים במקום ה-52 הכללי במוקדמות מתוך 113 מתחרים. התוצאה של קונובלוב רחוקה 0.19 מאיות משיאו האישי ב-100 מטר מעורב.

יעקב טומרקין, שכבר עלה באליפות הנוכחית לחצי הגמר ב-100 מטר גב (אך לא הצליח להעפיל לגמר), שיחזר את ההישג ב-200 מטר מעורב אישי. טומרקין סיים במקום הראשון את מקצה המוקדמות השני מתוך חמישה עם זמן של 1:59.49 דקות, מה שסידר לו את המקום העשירי מתוך 44 מתחרים. משחי חצי הגמר יתקיימו בשעות הערב.

גם חברי נבחרת השליחים המעורבים (גברים ונשים) ב-100X4 מעורב היו אמורים להתחרות הבוקר במוקדמות, בניסיון להעפיל לגמר, אך לא הופיעו בסופו של דבר. במקצה בו היו אמורים להתחרות, קבעו האמריקאים שיא עולם חדש עם 3:40.28 דקות.

עוד בנושא

אליפות העולם בשחייה: אנדי מורז, מארק חינאווי ואיתי גורביץ' לא העפילו לחצי הגמר
אליפות העולם בשחייה: אדם פיטי שוב שבר את שיא העולם ב-50 חזה
אליפות העולם בשחייה: יעקב טומרקין לא הצליח לעלות לגמר 100 מטר גב

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
חצי גמר שני באליפות. יעקב טורמקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully