וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת מעוניינת להשאיר את וויל דניאלס בקבוצה

25.7.2017 / 22:54

הפורוורד האמריקאי (31, 2.03), שהיה חלק מהריצה הנהדרת בעונה שעברה עשוי להישאר בעיר הדרומית, כשגם הפועל תל אביב נמצאת בתמונה. דניאלס רשם אשתקד 11.7 נקודות למשחק. ברקוביץ', טישמן וסולומון מועמדים להצטרף גם כן

לירון מולדובן

וויל דניאלס היה אחד הגורמים המרכזיים בעונה שעברה במהפך שעברה הפועל אילת. הפורוורד האמריקאי שהגיע לקבוצה באמצע הסיבוב השני היה חלק מהריצה שהובילה את הקבוצה עד המקום השני בתום העונה הסדירה, ובאילת בוחנים אפשרויות כיצד להשאיר אותו במועדון. דניאלס, ששיחק ביורוליג במדי נאנטר, נחשב לשחקן יקר במושגים של קבוצות ליגת העל, אך בסביבת הקבוצה אופטימיים לגבי הסיכויים לשמור אותו אצלם. קבוצה נוספת שמחכה לתשובה לגבי עתידו של דניאלס היא הפועל תל אביב, שעדיין לא החתימה שחקנים זרים לקראת העונה הבאה.

דניאלס (31, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת רוד איילנד משנת 2008 שעשה מסלול ארוך בכדורסל האירופי לפני שנחת בהפועל אילת בעונה שעברה. הוא החל את הדרך בקבאלה ופרישטרי היווניות, ואחרי עונה בליגת הפיתוח רשם שנתיים בנאנטר. בעונת 2012/13 שיחק בריגה, וחזר לנאנטר לעונת יורוליג בה רשם 11.5 נקודות למשחק. את עונת 2014/15 פתח בניז'ני נובגורוד אך שוחרר. אחרי קדנציה בפורטו ריקו חזר לצרפת, הפעם ללימוז'. את העונה שעברה פתח בלבנון, אך הצטרף להפועל אילת באמצע הסיבוב השני ורשם 11.7 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק ב-18 משחקים.

הסגל של מאיר טפירו באילת כולל נכון לעכשיו את אפיק ניסים, אייזיק רוזפלט והסנטר דמטריוס טרידוול שאילת צריכה להחליט עד לפתיחת העונה האם להשאילו או לשמור אותו במועדון. מי שנחשבים מועמדים להצטרף בגזרת הישראלים הם ניב ברקוביץ', נמרוד טישמן ויניב סולומון הצעיר.

שחקן מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס מול שחקן הפועל אילת וויל דניאלס. לירון מולדובן
ימשיך בדרום? דניאלס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully