וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ישראלי לרמי הדר: מקסים קיקוס חתם בקראיובה

25.7.2017 / 20:44

המאמן הישראלי החדש של הקבוצה הרומנית החתים את הקלע של הפועל גליל עליון (23, 1.92) שרשם בעונה שעברה 14.5 נקודות למשחק בליגה הלאומית וינסה לעשות ביחד איתו את הפריצה

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זוכה לחיזוק ישראלי. רמי הדר/ברני ארדוב

מקסים קיקוס, שחקנה של הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית בעונה שעברה, חתם היום (שלישי) על חוזה לעונה אחת במדי קבוצת קראיובה הרומנית, כך הודיע סוכנו של השחקן אבי זילברמן בחשבון האינסטגרם שלו. מי שמונה למאמנה של קראיובה לפני מספר שבועות הוא רמי הדר, שבעונה החולפת אימן גם את מכבי תל אביב וגם את הפועל תל אביב, ולפני כן אימן בהצלחה את מכבי חיפה.

קיקוס (23, 1.92) הוא בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל ששיחק בעונת 2012/13 בליגת העל במדי הפועל גלבוע/גליל. אחרי שלא קיבל יותר מדי הזדמנויות בגן נר נדד להפועל עפולה מהלאומית. את הפריצה שלו עשה במדי הפועל מגדל העמק תחת רועי פרל, שם שיחק שנתיים, כשבעונת 2015/16 רשם 12.9 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק. העונה המשיך בצפון וחתם בהפועל גליל עליון, כשהוא נמצא בצמרת הקלעים של הליגה השנייה עם 14.5 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

קראיובה הרומנית מנסה לבנות את עצמה מחדש לאחר שבעונה שעברה סיימה רק במקום השמיני והפסידה ברבע גמר הפלייאוף לקלוז', אלופת העונה הסדירה. רמי הדר ינסה לאושש את הקריירה שלו שחטפה מכה לא פשוטה בעונה החולפת ולרשום הצלחה בקבוצה אירופית.

עוד בנושא:

הפועל חולון במגעים לצירופו של קורי וולדן
רפי מנקו חתם לשנתיים בהפועל תל אביב: "שמח להגיע למועדון גדול"
מכבי תל אביב: דיאנדרה קיין חתם לעונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully