וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועה פיננסית? 13 קבוצות בליגה הסינית לא עומדות בתשלומים לשחקנים

ההתאחדות המקומית מאיימת לסלק בעונה הבאה מהמפעל את המועדונים, בהם בכירים, אם לא יסדירו את החובות לשחקנים עד ה-15 באוגוסט. גם גוואנגז'ו R&F של ערן זהבי ברשימה הלא מחמיאה

אתר רשמי

האם הבועה פיננסית של הליגה הסינית מתקרבת לפיצוץ? על פי הדיווחים בתקשורת המערבית 13 מועדונים בליגה הסינית הבכירה, בהם הגדולים שבהם, נמצאים בסכנת סילוק מהמפעל בעונה הבאה כיוון שלא עמדו כנדרש בתשלומים לשחקנים שונים.

עובדה זו נחשפה בהתכתבות שנוהלה בין איגוד הכדורגל האסיאתי לבין התאחדות הכדורגל הסינית. בין הקבוצות שטרם הסדירו את החובות כלפי השחקנים גם קבוצתו של ערן זהבי גוואנגז'ו R&F. עוד נכללות ברשימה גוואנגז'ו אברגרנדה, שנחאי שינואה, שנחאי SIGP ואחרות.

על פי הדיווחים כל הקבוצות המעורבות בפרשה קיבלו ארכה עד 15 באוגוסט על מנת להסדיר את חובותיהן, אחרת הן יסולקו מהליגה הסינית. בין מקבלי השכר הגבוה בליגה הסינית נמנים קרלוס טבס הארגנטיני המשתכר סכום של 615 אלף פאונד בשבוע והאלק הברזילאי המקבל על פי הדיווחים סכום של 20 מיליון פאונד בשנה בשנחאי SIGP.

תקציר: גוואנגז'ו - טיינג'ין קואנג'יאן 2:1. ערן זהבי, צילום מסך
בהתאחדות ממשיכים לגבש הגבלות על שחקנים זרים. זהבי/צילום מסך, ערן זהבי

אם או בלי קשר לנתונים שנחשפו היום, בחודשים האחרונים מגבשת התאחדות הכדורגל הסינית שורה של הגבלות על מועדונים במטרה להגביל את מספרם של השחקנים הזרים ואת שכרם בליגה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully