וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדן בוגדנוביץ': "רוצה להיות אחד השחקנים המובילים בסקרמנטו"

הגארד הסרבי, שחתם אצל הקינגס לשלוש שנים תמורת 27 מיליון דולר, התראיין בהרחבה ואמר: "אין בקבוצה מספיק שחקנים שיודעים לייצר בשביל אחרים. מקווה לחתום על חוזה מקסימום בעוד חמש שנים"

בוגדן בוגדאנוביץ' שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
חתם על חוזה של 27 מיליון דולר לשלוש שנים. בוגדנוביץ'/GettyImages

בוגדן בוגדנוביץ' הוא ללא ספק אחד השחקנים המסקרנים ביותר שיצאו מאירופה ל-NBA בתקופה האחרונה. הגארד בן ה-24, שזכה בעונה החולפת עם פנרבחצ'ה ביורוליג ובאליפות טורקיה, חתם בסקרמנטו אחרי שהעמיד העונה ממוצעים של 13.6 נקודות, 3.9 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים למשחק.

אחרי חודש מנוחה ולפני שהוא מתחיל את ההכנות ליורובאסקט, קיים בוגדנוביץ' ראיון בספורטקלאב בסרביה, בו דיבר על כל הנושאים המסקרנים. ראשית, הוא התייחס לווינס קארטר בן ה-40 ואמר: "הוא חולה כדורסל ואמר לי שהוא עוקב אחרי הכול וצפה ביורוליג. ולאדה דיבאץ אמר לי שהוא השקיע סכום כסף לא נורמלי באולם כדורסל באחד הבתים שלו. אפשר לראות מיד שהוא בחור טוב, חבר שלי דיבר איתו במשך כמה דקות כשהם חיכו לי".

הגארד דיבר על התפקיד שמחכה לו בקינגס ואמר: "אני עדיין לא יודע בדיוק איפה אשחק, כי יש כמה עמדות בהן אני יכול לשחק. אין בקבוצה מספיק שחקנים שיודעים לשחק עם הכדור וליצור לאחרים. למשל, באדי הילד הוא קלע למשל שיכול לייצר לעצמו, אבל הוא צריך לקבל שטחים כדי להיות קילר. מצד שני, דרון פוקס הוא שחקן שיוצר ויודע לחדור ולהחזיק את הכדור, אבל הוא צעיר מאוד. זה דומה לג'ורג' היל, שהוא יותר מנוסה, אבל אין עוד יוצרים חוץ מהם, אז אני רוצה את התפקיד שלי כקומבו, אחד ושתיים עם הילדה והיל או פוקס.

וינס קארטר מטביע מעל פרדריק וייס. GettyImages
עוקב אחרי היורוליג. וינס קארטר/GettyImages

"כשהגעתי לפנרבחצ'ה הייתה לי בעיה, נתתי יותר מדי כבוד לחבריי לקבוצה, במובן שחשבתי שאני צעיר מדי וזה לא הזמן שלי. זה דבר לא נכון לעשות. אתה צריך לקבל אחריות, להוכיח את עצמך ולהראות את האיכויות שלך. למדתי הרבה בפנר ואני אראה שהפנמתי את זה. אני לא מפחד מזה שלראשונה בקריירה שלי לא אתמודד על תארים כנראה, אני חייב לשמור על רוח תחרותית כדי להוכיח לעצמי שאני יכול להיות שחקן NBA רציני. גם בפרטיזן וגם בפנרבחצ'ה רציתי להיות אחד השחקנים הטובים בקבוצה, וגם בסקרמנטו זה יהיה אותו דבר".

על עצמו והאמונה ביכולת שלו אמר בוגדנוביץ': "מעולם לא פקפקתי בעצמי כי אני יודע שאני יכול לעשות הכול ומלא ביטחון עצמי. אני משקיע הרבה בחזרות על דברים, זורק הרבה לסל ועושה את כל מה שלא הצלחתי בו לפני כן. זה עושה אותי חזק מנטאלית. אני אוהב לנתח את המשחקים שלי בתום עונה ואז אני יכול לדעת מה עשיתי נכון ולא נכון. אני מסתכל על עצמי, מתייעץ עם אנשי מקצוע ומבין מה אני צריך לשפר".

בוגדנוביץ' חתם על חוזה לשלוש שנים בסקרמנטו תמורת 27 מיליון דולר, אבל טוען שהכסף לא ישנה אותו: "אלה שינויים קטנים, אולי בקניות וכאלה. אתה יכול לשפר את התנאים שלך וליצור תנאים טובים יותר, נורמלי שתנהג ברכב טוב יותר, תבזבז יותר כסף ותיהנה מהחיים. אני יודע שכסף זה כוח לרוע המזל. תמיד יקשיבו יותר למי שיש יותר כסף ולאו דווקא אינטליגנטי במיוחד. זו מחשבה חולה. אני לא אשתנה מהכסף הגדול הזה, אני רק מנסה ליהנות כמה שיותר. אני הערצתי את טרייסי מקגריידי כשהייתי צעיר ואפילו רציתי לכתוב לו מכתב". כשנשאל איפה הוא רוצה להיות בעוד חמש שנים, אמר הגארד הסרבי: "אני מקווה לחתום על חוזה מקסימום בסקרמנטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully