וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ממשיכה להתחזק: ברנקו מיכאלוביץ' חתם

הקשר המצוין שכבש 15 שערי ליגה ועלה ליגה עם הפועל עכו אשתקד, חוזר לקדנציה שנייה במועדון וחובר לאדריאן רוצ'ט חברו לקבוצה שחתם גם הוא בשישי. דורון גלנט: "בטוח שתהיה עונה תוססת"

ברנקו מיכאלוביץ' הפועל פתח תקוה מול ניבאלדו. ניב אהרונסון
שוב בהפועל פתח תקוה. ברנקו מיכאלוביץ'/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה ממשיכה להתחזק בצורה אינטנסיבית ולהראות את כוונותיה לקראת פתיחת העונה בליגה הלאומית. אחרי ההחתמות של אדריאן רוצ'ט ואיציק כהן ביום שישי, הקבוצה הודיעה היום (שני) על החתמתו של ברנקו מיכאלוביץ', הקשר המצוין שעלה ליגה עם הפועל עכו בעונה החולפת. מיכאלוביץ', ששיחק עם רוצ'ט בעונה החולפת, חוזר לקדנציה שנייה במועדון שבו הוא שיחק רק לפני שנתיים והצטיין.

מיכאלוביץ', 26, הפציץ 15 שערי ליגה בעונה החולפת והיה בורג מרכזי מאוד בעלייה של הפועל עכו לליגת העל. עונה לפני כן הוא שיחק כאמור בהצלחה בהפועל פתח תקוה וכבש 13 שערי ליגה. הקשר הסרבי החל את הקריירה שלו בארץ בהפועל כפר סבא אליה הגיע ב-2014 והוא חוזר למלאבסים אחרי מכבש לחצים שהפעילו אוהדי הקבוצה על הבעלים דורון גלנט, שכתב בדף בפייסבוק של הקבוצה: "ברצוני להודיעכם כי לאחר שבועות של מגעים, משא ומתן קשוח עם עליות ומורדות, החתמתי זה עתה את השחקן ברנקו מיכאלוביץ' בקבוצתנו לעונה הבאה. זהו שחקן שכולנו מכירים. אני בטוח שתהיה לנו עונה מצוינת, קבוצה תוססת, התקפית, עם הרבה כשרון. אני מאחל לכולנו , את החוויה של משחק העלייה לליגת העל".

הקבוצה החתימה מוקדם יותר הקיץ גם את נס זמיר כוכבה של הפועל ראשון לציון, שלומי חנוכה מהפועל עפולה וכן את שני השוערים רובי לבקוביץ' ועומר חנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully