וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה לשתי עונות את לוק מרטינס, אדם אריאל ממשיך באשדוד

24.7.2017 / 12:06

הגארד שיחק בעונה החולפת במקסיקו ורשם ממוצעים של 12.8 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.5 חטיפות. רחימי: "הוא גארד מגוון שיחזק אותנו". הרכז הישראלי ממשיך אצל בראד גרינברג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכים הבאים למכבי חיפה. לוק מרטינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי חיפה מתחזקת: סגנית האלופה החתימה היום (שני) לשתי עונות את הגארד לוק מרטינס. מרטינס, בן 26, שיחק בעונה שעברה במדי סולס דה מקסיקלי מהליגה הראשונה במקסיקו, וסייע לקבוצה לעלות לגמר שני ברציפות, כאשר הוא רושם ממוצעים של 12.8 נקודות (41.4% מחוץ לקשת), 4.9 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.5 חטיפות (חמישי בליגה), ב-25 משחקים. מרטינס גם שותף בארבעה משחקים במסגרת ליגה אמריקס במדי הקבוצה ורשם 6.3 נקודות, 1.5 אסיסטים ו-1.3 חטיפות ב-17.3 דקות לערב.

כזכור, הקבוצה איבדה הקיץ את גרגורי ורגאס הרכז והכוכב שלה שחתם בפואנלברדה מהליגה הספרדית הראשונה. מרטינס מגיע למעשה במקום אורלנדו מנדס ואלדס שעזב גם הוא הקיץ את הקבוצה בירוק שביצעה מהפכה בסגל שלה כשהישראלי הבכיר שהצטרף הוא דגן יבזורי. מרטינס הוא הזר הראשון שמחתימה הקבוצה הקיץ.

"הצוות שלנו עקב אחרי לוק ואנחנו שמחים שהפכנו אותו לירוק", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן.

"לוק הוא גארד מגוון עם סייז טוב", אמר מאמן הירוקים, עופר רחימי. "אני בטוח שהוא ימשיך לשפר את המשחק שלו אצלנו, בכל האספקטים ושהוא יסייע לנו לחזק את הקו האחורי של הקבוצה".

אדם אריאל שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
ממשיך באשדוד. אדם אריאל/לירון מולדובן

בקצה השני של הליגה, מכבי אשדוד הודיעה על החתמתו של אדם אריאל. הרכז ששיחק גם בעונה הקודמת בקבוצה, אך נפצע בישורת האחרונה. אריאל נולד בירושלים וגדל במחלקת הנוער בהפועל ירושלים. כבר בגיל 18 קלע את הנקודה הראשונה שלו בבוגרים במדי הפועל ירושלים, מול מכבי אשדוד (שבה שיחק בהמשך דרכו). גם את עונתו השנייה והשלישית אריאל העביר במדי ירושלים, כשהוא מקבל כ-10 דקות בממוצע בשתי העונות האלה.

אריאל שיחק בקבוצת הבוגרים של הפועל ירושלים בשלוש העונות הראשונות בליגת העל. הוא אף היה שותף לזכייה בראשונה של הקבוצה באליפות המדינה. בעונתו האחרונה בקבוצה, 2014/2015, הוא העמיד ממוצע של 3.4 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-0.6 אסיסטים למשחק בליגה, עם 34% לשלוש ו-75% מהקו.

בקיץ 2015 חתם אריאל בקבוצת ברמרהאבן הגרמנית, שאומנה בזמן זה על ידי מולי קצורין. בשמונה משחקים הוא רשם 2.0 נקודות, 0.6 ריבאונדים, 0.1 אסיסטים ו-38% לשלוש ב-7 דקות בממוצע. בתחילת ינואר 2016 אריאל חזר ארצה והצטרף להפועל חולון. ב-10 מתוך 19 משחקים עלה בחמישייה ותרם 2.8 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-0.4 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully