וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל לודוגורץ: "באר שבע קבוצה מנוסה, הסיכויים הם 50:50"

אנחל פטריצ'ב התראיין לאתר הרשמי עם המראת קבוצתו לישראל לקראת המשחק הראשון במוקדמות האלופות: "התוצאה של המפגשים לא צפויה, תנאי האקלים? השחקנים שלי רגילים לכל אקלים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע מתכוננת במרץ לצמד המשחקים מול לודוגורץ במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, כשעיקר המאמצים כרגע מופנים להכשרתם של השחקנים הפצועים. ובינתיים, אנחל פטריצ'ב המנהל של הקבוצה הבולגרית התראיין לאתר הרשמי של לודוגורץ והתייחס לסיכויי קבוצתו מול האלופה הישראלית.

ג'ונתן קאפו שחקן לודוגורץ. רויטרס
הסכנה הגדולה להגנה הישראלית. ג'ונתן קאפו/רויטרס

"הפועל באר שבע כבר רגילה להשתתף במפעלים האירופאים. זה מועדון מאורגן מאוד והקשר בינינו מתנהל בצורה מצוינת", אמר פטריצ'ב, אני מצפה למסע טוב לישראל ומקווה שיהיה לנו מזל להוציא תוצאה טובה. אני חושב שהסיכויים הם 50:50. זו קבוצה מאוד מנוסה באירופה. גם לנו יש ניסיון, כך שהתוצאה של שני המפגשים ממש לא צפויה".

פטריצ'ב הוסיף: "הדבר הטוב הוא שהשחקנים שלי רגילים לשחק תנאי אקלים שונים. בכל מקרה, החום לא ישפיע עליהם ואין לנו תירוצים. יש גומלין בבולגריה, ויהיו התנאים אשר יהיו, אנחנו נתמודד עמם".

הבולגרים המריאו הבוקר לישראל לקראת המשחק המסקרן שייערך ביום רביעי וצפויים לנחות בצהריים. הקבוצה פתחה את הליגה בארצה עם ניצחון חוץ דחוק של 0:1 על צסק"א סופיה בחוץ. בשלב הקודם הבולגרים הפסידו בחוץ לז'לגיריס קובנה החלשה, אך גמלו להם בביתם עם 1:4 מוחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully