וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טומרקין עלה לחצי גמר ה-100 גב באליפות העולם בשחייה

תוצאה מוצלחת לישראלי, שזינק למקצה האחרון במוקדמות וסיים במקום ה-14 בסך הכול, עם זמן של 54.39 שניות ועלה לשלב הבא בזכות 13 מאיות. טומרקין ישחה שוב בערב. חצי הגמר: ב-18:48

יעקב טומרקין שחיין ישראלי. אסף קליגר, מערכת וואלה!
משחה מוקדמות מוצלח. טומרקין/מערכת וואלה!, אסף קליגר

היום השני של תחרויות השחייה באליפות העולם יצא לדרך הבוקר (שני), כאשר לאחר יום פתיחה בו אף אחד מהשחיינים הישראלים לא הצליח לרשום תוצאה מספיק טובה כדי לעבור לשלב הבא, עשה זאת הפעם יעקב טומרקין, אחד מבכירי השחיינים במשלחת בכחול-לבן.

טומרקין זינק מהמסלול מספר 1 למקצה החמישי והאחרון במוקדמות ל-100 מטר גב והגיע ליבשה כעבור 54.39 שניות, מה שהספיק לו כדי להעפיל לחצי הגמר מהמקום ה-14 הכללי. הוא העפיל לאחר שהקדים את התוצאה של רדוסלב קאווצ'קי הפולני ב-13 מאיות בלבד.

המנצח במקצה של טומרקין היה האמריקאי מאט גריברס, שסיים בזמן של 52.92 שניות. מהמקום הראשון במוקדמות עלה הסיני ג'יאיו צ'ו, עם 52.77 שניות. חצי הגמר ייערך היום בערב ואם טומרקין יצליח להשתחל בשמינייה הראשונה ולהעפיל גם לגמר, הוא ישחה בו מחר בערב.

* תומר פרנקל סיים עשירי ואחרון במקצה שלו (החמישי מבין שמונה) במוקדמות ל-200 מטרים חופשי. הישראלי שחה חלש ורשם זמן של 1:51.80. בסך הכל סיים פרנקל במקום ה-54 מתוך 73 שחיינים. צ'אד לה קלו הדרום אפריקאי לא התייצב למשחה שלו.

עוד בנושא:

אליפות העולם בשחייה: שיא עולם ב-100 מטר חופשי לשרה שוסטרום
אליפות העולם בשחייה: חינאווי, שלזינגר וזיבנר לא עלו שלב
לינוי אשרם זכתה במדליית כסף במשחקי העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully