וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד פרר זכה בתואר ראשון אחרי שנתיים, תארים גם לאיזנר ורובלב

דויד פרר זכה בטורניר בשטאד בשבדיה, רובלב זכה בטורניר אומג, ג'ון איזנר זכה בטורניר ניופורט. רודי מולקר בן ה-16 עלה לטורניר המבורג. יוליה גרגס ביקרה את הקהל הרומני אחרי ההפסד בגמר טורניר בוקרשט לאירינה קמליה בגו

אימג'בנק GettyImages

שנתיים מאז התואר האחרון בסבב, הצליח דויד פרר בן ה-35 זכה היום (ראשון) בטורניר ה-ATP 250 בבשטאד שבשבדיה. הספרדי הוותיק עשה את זה אחרי 4:6, 4:6 מול אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (89) בתום גמר שארך שעה ועוד 26 דקות. פרר, שמדורג 46 בעולם, זכה בתואר ה-27 בקריירה שלו ויעלה 13 מקומות בדירוג העולמי.

בנוסף, פרר זכה בטורניר בשבדיה בפעם השלישית בקריירה שלו ובכך השתווה למאטס וילאנדר וביורן בורג, שזכו גם הם שלוש פעמים בטורניר, ורחוק זכייה אחת ממגנוס גוסטפסון שזכה בטורניר ארבע פעמים. בפעמיים הקודמות שזכה בטורניר, הוא ניצח את ניקולס אלמגרו בגמר (2007 ו-2012). פרר לקח איתו 85,945 יורו ו-250 נקודות דירוג, בעוד דולגופולוב זכה ב-150 נקודות דירוג ו-45,265 יורו. פרר הוא הטניסאי הרביעי בן 35 ויותר שזוכה השנה בטורניר ATP אחרי רוג'ר פדרר, פליסיאנו לופס ו-ויקטור אסטרייה בורגוס. זו הפעם השנייה בעידן הפתוח בה זה קורה.

ההפתעה הגדולה של היום הגיעה מטורניר המבורג מסבב ה-500 ATP. אמנם המשחקים בהגרלה הראשית עוד לא התחילו, אבל מי שיהיה שם הוא רודי (רודולף) מולקר. הגרמני בן ה-16, שהפתיע בענק אתמול את קספר רוד הנורבגי, רשם היום ניצחון נוסף עם 6:7 (2), 6:3, 3:6 מול אלוף הטורניר לשעבר ליאו מאייר הארגנטינאי (134 בעולם) בתום קרב של שעתיים ו-20 דקות. במשחק צפו 6,000 צופים שעודדו את הנער הצעיר. יש לציין כי למרות ההפסד, גם ליאו מאייר נכנס לטורניר כלאקי לוזר. מולקר ישחק בסיבוב הראשון מול קארן חצ'אנוב הרוסי החזק, שמדורג 33 בעולם.

אנדריי רובלב בן ה-19 זכה בטורניר אומג באצטדיון גוראן איבניסביץ'. הרוסי הצעיר, שנכנס לטורניר כלאקי לוזר ורשם טורניר מרשים בווימבלדון עם עלייה לסיבוב השני מהמוקדמות והפסד בחמש מערכות שם, נזקק לשעה ועוד 16 דקות בלבד על מנת לנצח 4:6, 2:6 את פאולו לורנצי האיטלקי בן ה-35, שמדורג 34 בעולם. רובלב, שנחשב כבר כמה שנים טובות לכישרון גדול בטניס הרוסי, זכה בתואר הראשון שלו בסבב ה-ATP כבר בגיל 19 ובכך השתווה לייבגני קפלניקוב ומראט סאפין, שגם עשו את זה בגיל 19. קארן חצ'אנוב ומיכאיל יוז'ני זכו בתואר הראשון שלהם בגיל 20, ניקולאי דוידנקו ואיגור אנדרייב עשו את זה בגיל 21.

ג'ון איזנר האמריקאי, המדורג 21 בעולם, התאושש מההדחה המוקדמת מווימבלדון על ידי דודי סלע בתום קרב גדול עם זכייה בטורניר ניופורט, גם הוא על דשא, בארצות הברית. האמריקאי בן ה-32 זכה בתואר ה-11 בקריירה שלו אחרי 3:6, 6:7 (4) מול מאת'יו אבדן האוסטרלי המתקמבק בן ה-29, שמדורג 249 בעולם.

דויד פרר טניסאי ספרדי. רויטרס
פרר אחרי הזכייה/רויטרס

בטורניר הנשים בגשטאד הצליחה לזכות קיקי ברטנס ההולנדית (35) אחרי שניצחה 4:6, 6:3, 1:6 את אנט קונטבייב (32) בתום קרב של שעה ועוד 52 דקות. זה התואר השני של ברטנס על חימר השנה אחרי שזכתה גם בנירנברג והתואר הרביעי בקריירה שלה. ברטנס השלימה אחר כך דאבל כשזכתה גם בטורניר הזוגות עם יוהנה לארסון.

אירינה קמליה בגו הרומנייה בת ה-26 זכתה בטורניר בוקרשט לשמחת הקהל המקומי. המדורגת 58 בעולם עשתה את זה בצורה משכנעת מאוד עם 3:6, 5:7 מול יוליה גרגס הגרמנייה (45) בתום גמר של שעה ועוד 37 דקות. עבור בגו זהו תואר יחידות רביעי בקריירה והיא שומרת על התואר אצל טניסאית רומנייה שנה שנייה ברציפות אחרי שב-2016 סימונה האלפ הניפה את הגביע.

יוליה גרגס כעסה על הקהל אחרי המשחק ובנאום שלה אמרה: "תודה לחמשת האנשים שתמכו בי פה היום וזה כולל את הצוות שלי. תודה שעשיתם איתי עבודה כל כך טובה. הדבר האחרון שאני רוצה להגיד הוא שאני מעט מאוכזבת מהעידוד של הקהל. אני יודעת שזה קשה ואתם תמיד הולכים עם האנשים מהמדינה שלכם ואני מסכימה מאוד, אבל לפעמים תחשבו על ספורטיביות ותנו כבוד גם ליריבה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הנאום של יוליה גרגס

רודי מולקר טניסאי גרמני. GettyImages
נא להכיר: רודי מולקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully