וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: דריימונד גרין וקונור מקגרגור מתעמתים באינסטגרם

כוכב ה-NBA זעם על כוכב אומנויות הלחימה שפרסם תמונה שלו עם חולצה של גולדן סטייט וגרר ויכוח משעשע ברשת החברתית, וגם: תגובה מהירה של שופט הצילה את חיי השחקן ופרשן ה"וושינגטון פוסט" מזמין את ולדימיר פוטין לקרב ג'ודו

AP

נואה סינדרגארד גיבור על

נואה סינדרגארד, שחקנה של הניו יורק מטס מליגת הבייסבול האמריקאית, זכה לכבוד גדול מחברת מארבל, שעיצבה, בשל הדמיון הרב ובקשות האוהדים בובה שמשלבת בין סינדרגארד לגיבור העל ת'ור. רק 15,000 יחידות הוצעו למכירה במשחק של המטס ביום שבת, וכולן נמכרו כשעה וחצי לפני תחילת המשחק. אוהדים רבים, שחיכו זמן רב למוצר, חיכו שעות בתור כדי לרכוש בובה אך נאלצו להישאר עם התיעודים העצמיים שלהם ממתינים לשווא.

דריימונד גרין הפורוורד המוחצן של גולדן סטייט האלופה ידוע כטיפוס חם מזג. תמונה של מומחה ה-UFC קונור מקגרגור עם חולצה של גולדן סטייט והמספר שלו (23) הצליחה להרתיח אותו מאוד. גרין פרסם את התמונה באינסטגרם וכתב: "אנחנו עם פלויד (מייוות'ר), תוריד את החולצה. הפוסט הזה גרר עשרות אלפי תגובות של מפורסמים וביניהם מקגרגור עצמו שלא נשאר חייב וענה לגרין: "זו בכלל חולצה של סי ג'יי ווטסון, אני בכלל לא יודע מי אתה, אל תפריע לי ילד. תישאר בבית ספר. לא אכפת לי בכלל מכדורסל, אני מכדרר ראשים לא כדורים. זה לא משחק, ילד".

התור הלא נגמר

אוהדים ברי מזל

התגובה המהירה של השופט הצילה את חיי השחקן

שופט בליגה נמוכה בארגנטינה לא היסס לרגע כשאחד מהשחקנים נפגע בצורה קשה וקרא באופן דחוף לצוות הרפואי.

כך נראה לוחם ה-UFC פטריק קמינס אחרי הניצחון

מכדררת בסטייל

פרשן ה"וושינגטון פוסט" נגד ולדימיר פוטין

פרשן עיתון ה"וושינגטון פוסט", בנג'מין וויטס, מפקפק ביכולתיו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בג'ודו. "היוטיוב מפוצץ בסרטוני ג'ודו שלו" אמר וייטס. "הוא רמאי. בכל הסרטונים יש כל הזמן את אותו התרגיל ורואים שכולם מוותרים לו. אני מזמין את פוטין לקרב!". האם הנשיא ייענה לאתגר של וויטס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully