וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רוברטס חתם באולימפיאקוס, לוג'סקי יצטרף לברצלונה לבסוף?

אקס הפועל גלבוע/גליל חוזר לאירופה אחרי חמש שנים ב-NBA, הגארד שהיה על הכוונת של מכבי תל אביב צפוי לחתום על חוזה עם סעיף מיוחד בשל הפציעה שסבל ממנה, וגם: שבד נשאר בחימקי

בריאן רוברטס, שארלוט הורנטס, מול דאנטה אקסום, יוטה ג'אז. AP
חוזר לאירופה. בריאן רוברטס/AP

קבוצות היורוליג ממשיכות להתכונן לפתיחת העונה, וגם ביממה האחרונה הושלמו כמה החתמות מסקרנות.

* אולימפיאקוס הודיעה רשמית על צירופו של אקס הפועל גלבוע/גליל ובאמברג בריאן רוברטס. הגארד בן ה-32 שיחק בחמש העונות האחרונות ב-NBA במדי ניו אורלינס, שארלוט ופורטלנד, וכעת הוא חוזר ליבשת הישנה כדי לשחק לצידו של ואסיליס ספאנוליס. היוונים עדיין מחפשים זר נוסף לעמדות 2-3, ואחד המועמדים הוא ג'ארל אדי, ששיחק בעונה שעברה בוושינגטון ופיניקס.

* חימקי מוסקבה עם הצהרת כוונות: אלכסיי שבד, שהיה אחד השחקנים הטובים באירופה בעונה החולפת, האריך את חוזהו עד 2020. פרטי העסקה לא פורסמו, אולם ידוע כי השכר העונתי שלו גבוה יותר מזה שהיו לו בשתי העונות האחרונות - 3.2 מיליון דולר.

מאט לוג'סקי, אולימפיאקוס, מול מרכוס סלוטר, ריאל מדריד. AP
ברצלונה הכניסה סעיף מיוחד לחוזה. לוג'סקי/AP

* האם מאט לוג'סקי כן יחתום בברצלונה בסופו של דבר? למרות הדיווחים על כך שכשל בבדיקות הרפואיות שערכה לו הקבוצה, מתברר כי הקטלאנים לא ערכו לו בדיקות מקיפות והם עדיין לא קיבלו החלטה סופית, על אף שהייתה התקרבות בין הצדדים. במסגרת החוזה שמתגבש, ברצלונה צפויה להכניס סעיף מיוחד שמאפשר לה לשחרר אותו ללא תמורה במקרה של פציעה נוספת בעקב אכילס, פציעה שגרמה לו להיעדר בסיום העונה החולפת.

* עוד בברצלונה: הקבוצה מנסה להחתים את קווין סראפין, שחתום לעונה הבאה באינדיאנה אולם ככל הנראה לא נמצא בתוכניות שלה. עד ה-1 באוגוסט הפייסרס מחויבים להודיע לסנטר הצרפתי האם יהיה חלק מהסגל, ואם לא כך, הוא צפוי לחזור לאירופה ולחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully