וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילו חתם במנצ'סטר סיטי לחמש שנים: "תמיד שאפתי לשחק אצל פפ"

המגן הימני עבר מריאל מדריד תמורת כ-27 מיליון ליש"ט: "היו הצעות נוספות, אבל ברגע שגווארדיולה התעניין, רציתי לשחק במנצ'סטר סיטי". בגיריסטיין: "שחקן מגוון שיתרום לסגל"

אתר רשמי

המגן הימני הברזילאי, דנילו, השלים היום (ראשון) את המעבר מריאל מדריד למנצ'סטר סיטי כשחתם במדי הקבוצה האנגלית לחמש שנים. זו התחנה השלישית של הברזילאי באירופה, אחרי ששיחק בשנים 2012-2015 בפורטו ובשנתיים לאחר מכן לבש את מדי הבלאנקוס.

דנילו שהספיק לרשום 16 הופעות בנבחרת ברזיל, הגיע לריאל מדריד תמורת כ-31.5 מיליון יורו בקיץ 2015, אבל בשנתיים הבאות שימש בעיקר כגיבוי לדני קרבחאל ולא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן הרכב. אלופת ספרד ואירופה מכרה אותו למנצ'סטר סיטי תמורת סכום דומה והוא יתחרה על המקום בהרכב עם קייל ווקר. השניים בעצם מחליפים את בקארי סאניה ופאבלו סבאלטה שעזבו.

הברזילאי אמר לאתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי: "אני מאוד מאוד שמח להצטרף. היו לי הצעות מקבוצות נוספות, אבל תמיד שאפתי לשחק אצל פפ גווארדיולה. ברגע ששמעתי שהוא מתעניין בי, ידעתי שאני רוצה לחתום במנצ'סטר סיטי".

המנהל הספורטיבי, צ'יקי בגיריסטיין, הוסיף: "דנילו הוא שחקן מגוון שיתרום לסגל שלנו. הוא יכול להיות מתופקד בכמה עמדות; בשני צדי ההגנה ובקישור, והוא ייתן לפפ אפשרויות נוספות".

עוד בנושא:

לקראת עזיבה? צמד מרהיב לניימאר, פגישת חירום בין ברצלונה לאביו
האם תצליחו לזהות את הכדורגלנים שהחליפו קבוצות באנגליה הקיץ?
אלברו מוראטה חתם לחמש שנים בצ'לסי: "נרגש בצורה בלתי רגילה"

דנילו עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. אתר רשמי
תחנה שלישית באירופה. דנילו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully