וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעת בכורה לקובי מויאל בניו יורק: קיבל 19 דקות ב-0:2 על ולנסיה

הישראלי קיבל דקות ראשונות במדי הקוסמוס במשחק ההכנה מול העטלפים וקיבל מחמאות באתר הרשמי: "חילץ כדורים ועבד בלי הפסקה בקישור". יערוך בכורה בליגה מול מיאמי בשבוע הבא?

הפרק החדש בקריירה של קובי מויאל התחיל הלילה (בין שבת לראשון), כשערך הופעת בכורה במדי ניו יורק קוסמוס בניצחון 0:2 על ולנסיה במשחק הכנה. מויאל נכנס כמחליף בדקה ה-71 ועל פי האתר הרשמי של הקבוצה הציג יכולת לא רעה ב-19 הדקות הראשונות שלו בקבוצה. "מויאל עשה עבודה טובה כשהגן ועבד בלי הפסקה בקישור מול השחקנים מוולנסיה", נכתב באתר הרשמי.

אריק קאלבילו, שהוחלף על ידי מויאל, כבש את השער הראשון לזכות ניו יורק בדקה ה-54. בדקה ה-77 לדסמה הכפיל וכבש את השני אחרי שבעיטה של סטאריקה נהדפה. כעת מויאל יחכה לדקות הבכורה שלו בליגה, ויקווה לקבל אותן כבר בשבוע הבא במשחק מול מיאמי FC. אחרי 24 מחזורים, קבוצתו מדורגת במקום השלישי בטבלה אחרי מיאמי וסן פרנסיסקו, עם 24 נקודות.

* עוד בארצות הברית, קלינט דמפסי השווה הלילה (בין שבת לראשון) את שיא הכיבושים בנבחרת והשתווה ללונדון דונובן עם 57 שערים. דמפסי עזר לנבחרתו לנצח 0:2 את קוסטה ריקה ולעלות לגמר גביע הזהב, בו יפגשו האמריקאים את מקסיקו או ג'מייקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully