וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רודיק וקים קלייסטרס נכנסו להיכל התהילה של הטניס: "רגע מדהים"

שני שחקני העבר בני ה-34 זכו לכבוד בטקס שנערך בניופורט, ארה"ב. האמריקאי אמר: "הרמה של פדרר ונדאל גורמת לי להבין מה הרגישו אלה שחוו את פיקאסו. קלייסטרס: "מלאת גאווה"

חברי היכל התהילה של הטניס, אנדי רודיק, סטיב פלינק, קים קלייסטרס. רויטרס
ארבעת הנכנסים הטריים להיכל התהילה/רויטרס

אנדי רודיק וקים קלייסטרס הוצגו היום (שבת) בהיכל התהילה הבינלאומי של הטניס בניופורט, רוד איילנד. רודיק בן ה-34, שזכה באליפות ארצות הברית ב-2003 והגיע שלוש פעמים לגמר ווימבלדון, דורג בשיאו במקום הראשון בעולם וזכה ב-32 תארים במהלך הקריירה שלו, הוא הגבר האמריקאי האחרון שזכה בתואר גרנד סלאם.

גם קלייסטרס בת 34 והיא זכתה במהלך הקריירה שלה שלוש פעמים באליפות ארצות הברית, פעם אחת באליפות אוסטרליה והגיעה פעמיים לגמר ברולאן גארוס. בסך הכול זכתה ב-41 תארים במהלך הקריירה שלה והרוויחה למעלה מ-24 מיליון דולר. חוץ מרודיק וקלייסטרס, נכנסו להיכל התהילה של הטניס גם טניסאית כיסאות הגלגלים ההולנדית מוניק קלקמן ואן דן בוש והעיתונאי והיסטוריון הטניס סטיב פלינק.

רודיק, שפרש בגיל 31 בלבד מהמשחק, נשאל האם הוא לא מרגיש שפרש בגיל צעיר מדי ואמר: "כשפרשתי, אמרתי שאני לא חושש ממה שאני הולך אליו ותמיד היו לי חיי בית נפרדים מהחיים בסבב. הרבה אנשים, אחרי שהם פורשים, עוזבים את חיי החברה שלהם בסבב, אבל שלי מעולם לא התקיימו גם כך. אהיה משוגע אם אומר לכם שהריצה של ז'יל מולר עד לרבע הגמר בווימבלדון משום מקום לא מעלה בי תהיות או לראות את סם (קוורי) מגיע לחצי הגמר. אבל רגעי ה'מה אם' הם מיותרים מבחינתי".

ברוקלין דקר אשתו של אנדי רודיק. רויטרס
אשתו של רודיק ובנו/רויטרס

אחד מהרגעים הכואבים בקריירה של רודיק היה בגמר ווימבלדון ב-2009, אז הוביל 1:2 במערכות מול רוג'ר פדרר והפסיד 16:14 במערכה החמישית. השדים הללו מן העבר לא רודפים אותו: "אני יודע שזה לא היה מזמן, אבל החיים שלי שונים עכשיו. החיים שלי עכשיו הם בעיקר החלפת חיתולים וצפייה בתכניות ילדים". כשרודיק נשאל לגבי רמת הטניס שהציגו רפאל נדאל ברולאן גארוס ורוג'ר פדרר בווימבלדון הוא אמר: "אני לא יכול להאמין לרמת הטניס שיצא לי לראות, אני מרגיש שאני מבין איך זה הרגיש לצפות בפיקאסו".

קלייסטרס אמרה: "זה רגע מדהים בשבילי. אני מלאת גאווה להצטרף לכל השמות המכובדים שנכנסו להיכל התהילה בעבר, וכל שם הוא כזה שהותיר הרבה בספורט שלנו. תודה רבה לטניס שהגשים את החלומות שלי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קים קלייסטרס טניסאית עבר בלגית. רויטרס
קלייסטרס מרוצה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully