וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן ופדופיל? ג'ונתן פאברו חשוד כי התעלל מינית בילדה בת 11

סערה בארגנטינה: השחקן בן ה-35, שהספיק להתאזרח בפרגוואי ולייצג את הנבחרת, חשוד כי אנס את בת הסנדקות שלו. בת זוגו, הדוגמנית לאריסה ריקלמה, יצאה להגנתו: "הוא אולי שקרן, אבל לא אנס"

הכדורגלן ג'ונתן פאברו עם בת זוגו לאריסה ריקלמה. הפייסבוק של לאריסה ריקלמה, אתר רשמי
האשמות חמורות. ג'ונתן פאברו עם בת זוגו לאריסה ריקלמה/אתר רשמי, הפייסבוק של לאריסה ריקלמה

ג'ונתן פאברו, כדורגלן נבחרת פרגוואי בן ה-35, נחקר בחשד לפדופיליה ואונס של ילדה בת 11. על פי הפרסומים בארגנטינה, קרובת משפחה של פאברו הגיעה בחודש אפריל לתחנת משטרה בשכונת ויז'ה לוגאנו בבואנוס איירס ודיווחה על התעללות מינית שביצע הכדורגלן בבתה, הנחשבת גם לבת סנדקותו. לטענת האישה, הילדה סיפרה כי התקיפה הראשונה התבצעה כבר בגיל 6, כאשר פאברו נגע בכל גופה ונישק אותה. בהמשך ביצע בה מין אוראלי ובגיל 10, לדבריה, הוא כבר אנס אותה.

בין היתר, נחשפו באתר "אינפובאה" הארגנטינאי התכתבויות וואטסאפ בין הכדורגלן לילדה, אותן גילה אחיה בן ה-17, שחשב כי היא מתכתבת עם חבר לכיתה ונחרד לגלות כי מדובר בכדורגלן הוותיק, אב לילד בן 6. במהלך ההתכתבות פאברו ביקש מבת הסנדקות לשלוח לו תמונות שלה, אך הילדה סירבה תחילה והוסיפה: "תבקש מהחברה שלך". פאברו התעקש, שלח אימוג'ים שונים שמעידים על עצבותו ולבסוף קיבל שתי תמונות.

"למרות היותה מעט מבולבלת מפאת גילה, הילדה דיווחה על שלושה מקרים שארעו בשנתיים האחרונות, אם כי ניתן להבין שזה התחיל כבר לפני כמה שנים", הסביר גסטון מראנו, עורך הדין של משפחת הקורבן. על פי הפרסומים, המקרים התרחשו בבית הסבתא של הילדה או ברכבו של השחקן, והחקירה עדיין בעיצומה. לטענת משפחת הילדה, פאברו הגיע לארגנטינה ב-12 ביולי ואמור היה להישאר כמה ימים, אך כששמע כי המשטרה צפויה לזמנו, בחר לעזוב את המדינה תוך 48 שעות בלבד. העונש המקסימלי על העבירות בהן נחשד השחקן: 20 שנות מאסר.

בת זוגו של פאברו בשנים האחרונות היא לאריסה ריקלמה, דוגמנית ההלבשה התחתונה שהתפרסמה במהלך מונדיאל 2010 עם הבטחות לרוץ בעירום במקרה שפרגוואי תצליח בטורניר. אמש היא יצאה להגנת חברה ואמרה: "הוא אולי שקרן, אבל לא אנס. הוא כנראה האיש הכי שקרן עלי אדמות בגלל הרקע שלו והטענה שהיה עם אלפי נשים, אבל הוא לא מסוגל לפגוע באף אחד. הוא פגוע מאוד מכל העניין, אבל אתם תראו שהכול יתבהר בקרוב".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ג'ונתן פאברו במדי נבחרת פרגוואי, 2012. AP
לא ההסתבכות הראשונה. ג'ונתן פאברו במדי נבחרת פרגוואי/AP

בעיצומה של השערורייה, ולמרות החקירה שנפתחה בנושא, פאברו חתם במהלך השבוע בקבוצות לובוס, העולה החדשה לליגה הבכירה במקסיקו, אחרי ששיחק בשנה האחרונה בצ'יאפאס. פאברו אמנם מזוהה עם הכדורגל הפרגוואי, נבחר לשחקן השנה במדינה ב-2012 ורשם 13 הופעות בנבחרת, אבל הוא ארגנטינאי לכל דבר. הוא נולד בבואנוס איירס וגדל בבוקה ג'וניורס, לפני שיצא לקריירה ברחבי דרום אמריקה שהגיעה לשיאה כאמור בפרגוואי. בעונת 2013/14 שיחק כמושאל בריבר פלייט.

זו גם לא ההסתבכות הראשונה של פאברו עם החוק. בנובמבר 2013 הוא נשפט בגין דריסה והריגה של בחורה בת 23, לאחר שדהר במהירות של 100 קמ"ש ברחובות סנטה פה והעיף את האופנוע שלה מהכביש. אז פאברו נחלץ מאישום ושמו לא הוכתם. והפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully