וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אדריאן רוצ'ט ואיציק כהן חתמו בהפועל פתח תקוה

המלאבסים הודיעו על התחזקות כפולה ומשמעותית לקראת הבאה, בה עם מקווים להיאבק על אחד משני הכרטיסים לליגת העל. הבלם חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה, הקשר ממשיך בליגה השנייה

שחקן הפועל פתח תקוה אדריאן רוצ'ט. פייסבוק רשמי הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
רוצ'ט לאחר החתימה/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה ביצעה היום (שישי) התחזקות כפולה ומשמעותית לקראת עונת 2017/18 בליגה הלאומית, בה היא מקווה להיאבק על אחד משני הכרטיסים לליגת העל. המלאבסים הודיעו על החתמתו של הבלם איציק כהן שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה, וכחצי שעה לאחר מכן בישרו כי אדריאן רוצ'ט חתם גם הוא לעונה אחת.

כהן בן ה-34 שיחק בהפועל פתח תקוה בין השנים 2007-2009. הוא סייע לקבוצה להעפיל לליגת העל בתקופתו של אלי מחפוד עם שער אחד ב-29 משחקים בלאומית, ועונה לאחר מכן כבש שער אחד ב-20 משחקים בליגה הבכירה. מאז שיחק בהפועל עכו, מכבי חיפה, עירוני קרית שמונה, בני סכנין ובעונה הקודמת ירד ליגה עם הפועל כפר סבא. לבלם גם שלוש הופעות במדי נבחרת ישראל.

רוצ'ט בן ה-30 ממשיך למעשה בליגה הלאומית, אחרי שסייע להפועל עכו לחזור לליגת העל עם שבעה שערי ליגה בעונה האחרונה. לפני כן שיחק בהפועל חיפה, אך הוא מזוהה בעיקר עם עירוני קרית שמונה, בה שיחק שמונה שנים וכמובן שימש כקפטן בעונת האליפות ההיסטורית ב-2011/12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully