וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לעיר היין? מכבי ראשון לציון פתחה במגעים להחזרת כריס רייט

21.7.2017 / 12:59

הפורוורד האתלטי (2.03, 28) שהיה מכוכבי עונת האליפות לפני שנתיים, עשוי לחזור לקבוצה של שמוליק ברנר. שיחק אשתקד בליגת הפיתוח. במועדון מחכים לחוזהו של ג'ייסון סיגרס

one

אחרי עזיבת שון דאוסון, נשארו שלושה שרידים לעונת האליפות של מכבי ראשון לציון מלפני שנתיים - הקפטן ניצן חנוכי, הגארד אבי בן שימול והסנטר עידן זלמנסון. לוואלה! ספורט נודע כי הכתומים החלו במגעים עם הפורוורד כריס רייט, שהיה חלק מרכזי מהזכייה באליפות, ומקווים לסגור את העסקה ולצרפו. בעיר היין היו מעוניינים להשאיר את רייט גם בעונה שעברה, אך הוא העדיף לחזור לארצות הברית וחתם בליגת הפיתוח.

רייט (2.03, 28) הוא בוגר מכללת דייטון משנת 2011, כשבשנה שלפני כן זכה על המכללה בטורניר ה-NIT ונבחר לחמישייה הראשונה של האטלנטיק 10. אחרי שלא נבחר בדרפאט חתם במיין מליגת הפיתוח, הרשים מאוד וקיבל חוזה בגולדן סטייט, בה אפילו זכה לפתוח במשחק אחד בחמישייה ולרשום 25 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק. ב-24 משחקים בגולדן סטייטי רשם 2.0 נקודות ו-1.9 ריבאונדים למשחק. את העונה שלאחר מכן העביר בליגת הפיתוח לאחר שלא השיג חוזה ב-NBA. בעונת 2013-14 המשיך השחקן במיין מליגת הפיתוח, אך זכה לשני חוזים בני 10 ימים במילווקי ורשם 6 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק. אחרי ששוחרר מהבאקס הגיע לפולין, ורשם במדי טורוב 7.5 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק בליגה ו-8.9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

בעונת 2015/16 חתם אצל שרון דרוקר בראשון לציון והיה לאחד השחקנים האטרקטיביים בליגה עם 12.3 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק בליגה הסדירה כשבפלייאוף הוא רושם 11.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע. בעונה שעברה שיחק באוקלהומה סיטי בלו מליגת הפיתוח.

עוד בנושא:

יפתח זיו צפוי לחתום בעירוני נהריה
הפועל חולון: טו הולוואי חתם לעונה נוספת
אכזבה למכבי חיפה: גרגורי ורגאס הודיע לקבוצה שהוא עוזב

ג'ייסון סיגרס גלבוע/גליל. מגד גוזני
צפוי להצטרף בקרוב. ג'ייסון סיגרס/מגד גוזני

במקביל בעיר היין מחכים לחוזהו של הגארד ג'ייסון סיגרס ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל. כל תנאיו של סיגרס, שלא נבחר הלילה (בין חמישי לשישי) בדראפט הליגה הקוריאנית, כבר סוכמו, וההערכות הן שיחתום בקרוב ויצטרף. עד כה מונה הסגל של שמוליק ברנר ארבעה שחקנים ישראלים - ניצן חנוכי, אבי בן שימול, עידן זלמנסון ועודד ברנדווין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully