וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחלפה הביתיות: בני יהודה תארח את המשחק הראשון נגד זניט

הזהובים נעתרו לבקשת המועדון הרוסי, נשיא זניט: "אם היינו משחקים בישראל ב-3 באוגוסט לא היינו מתכוננים כראוי לספרטק מוסקבה". בקבוצה ינסו לצרף חלוץ, קשר אחורי ובלם זרים

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: אבוקסיס מדבר אחרי הניצחון על טרנצ'ין

מעבר לשמחה על הניצחון אמש (חמישי) על טרנצ'ין הסלובקית (0:2) ועל המעבר לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית, בבני יהודה בעיקר היו מרוצים מהעובדה שעם סגל לא מלא וכמעט ללא דקות משחק, הקבוצה נלחמה והייתה נחושה. "לא כדורגל גדול בכלל, אבל עשינו את העבודה", אמר אחד השחקנים. "זה בטח עדיף מבית"ר. אולי ככה אנשים יעריכו את הניצחון".

"זה לא היה קל", הוסיף רועי גורדנה בסיום המשחק. "טרנצ'ין קבוצה טובה וכולנו ראינו את זה. אמנם השחקנים שיש פה הם לא הכי נוצצים ולא השמות הכי גדולים, אבל יש פה שחקנים שעובדים קשה ונותנים הכל. נתנו את המקסימום בשני המשחקים וזה הספיק לנו. אני מאוד שמח שעברנו". אבוקסיס חילק אתמול שבחים לשחקניו, ומי שגרף את מירב המחמאות היה הרכש שהגיע ממכבי תל אביב, מאוויס צ'יבוטה.

עוד בנושא:

זניט סנט פטרסבורג ביקשה מבני יהודה להחליף את הביתיות
מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה ניצחה 0:2 את טרנצ'ין ועלתה לשלב הבא
חשש בבני יהודה: ברק אברמוב עשוי למכור את המועדון

רועי גורדנה שחקן בני יהודה מול טרנצ'ין. אתר רשמי טרנצ'ין, אתר רשמי
מצפה למשחק מול זניט. רועי גורדנה/אתר רשמי, אתר רשמי טרנצ'ין

אחרי שמחת הניצחון, מחזיקת הגביע התפנתה לחשוב על הסיבוב הבא. הזהובים יפגשו את זניט סנט פטרסבורג ולבקשת הקבוצה הרוסית, החליפו איתה ביתיות. המשמעות היא שהמשחק הראשון יתקיים באצטדיון המושבה ביום חמישי הקרוב, 27.7.

נשיא זניט סרגיי פורסנקו נימק את הבקשה להחליף את הביתיות במפגש הכפול עם בני יהודה בלוח זמנים של הליגה הרוסית. פורסנקו אמר לסוכנות הידיעות "טאס": "ב-6 באוגוסט יש לנו משחק ליגה מול ספרטק מוסקבה. אם היינו משחקים ב-3 באוגוסט בישראל לא היינו מספיקים להתאושש מהטיסה ולהתכונן כראוי למפגש הליגה".

"מה כבר אפשר להגיד על זניט? קבוצה כזו, עם מאמן כזה", השתעשע אבוקסיס במסיבת העיתונאים אמש. "השיער של מנצ'יני כל כך מושלם, אי אפשר להפתיע אותו. אני לא יכול להפתיע אותו. ברצינות, צריך לבוא וליהנות מהחוויה, אבל גם להרוויח משהו מקצועי לקראת הליגה. אסור לנו להתפרק. אירופה עזרה להכנה לליגה. זו הכנה טובה בסך הכל". רועי גורדנה הוסיף: "אני מקווה מאוד שלא תהיה התפרקות. נבוא לשחק ולתת את המקסימום. עדיין מדובר בכדורגל ולא במלחמה. נלמד אותם ואני בטוח שיוסי יכין אותנו בצורה הטובה ביותר".

בבני יהודה עדיין מקווים לסכם עם הברזילאי רודלפו, אך אצל הכתומים טוענים כי קבוצתו דורשת סכום העברה גבוה וכרגע הסיכויים שיחתום לא גבוהים. בנוסף, בקבוצה יתמקדו השבוע בנסיון לצרף קשר אחורי ובלם זרים, מעבר לעמדת החלוץ. למרות שבבני יהודה יש הממשיכים לטעון כי אברמוב מעוניין למכור את הקבוצה וקיימת אצלה בעיה כספית, אתמול אבוקסיס הבטיח להחתים שחקנים משמעותיים בסכומים גבוהים מאוד.

(עדכון ראשון: 11:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully