וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את מנצ'סטר סיטי

מוריניו השיג ניצחון יוקרתי על הנמסיס גווארדיולה בטורניר ההכנה ביוסטון. לוקאקו נכנס לעניינים עם שער שני עבור קבוצתו החדשה (37), רשפורד הכפיל אחרי שתי דקות. 90 דקות בכורה לקייל ווקר בסיטי

פול פוגבה עם רומלו לוקאקו. רויטרס
משחק ידידות? ככה חוגגים ניצחון בדרבי. פוגבה ולוקאקו בטירוף/רויטרס

טורניר גביע האלופות המסורתי בארה"ב נמשך הלילה (בין חמישי לשישי) עם הדרבי הסופר מסקרן שבו מנצ'סטר יונייטד של מוריניו ניצחה 0:2 את מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה וסיפקה עוד איתות לקראת העונה שבפתח. נכון, אולי מדובר בטורניר הכנה בלבד, אך שני המאמנים עלו בהרכבים חזקים מאוד כשגווארדיולה פתח עם קייל ווקר הרכש הטרי, בעוד שמוריניו פתח בחוד עם לוקאקו ורשפורד שסיפקו את הסחורה והכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה עם צמד בזק בתוך שתי דקות.

בדקה ה-37 פול פוגבה מצא את רומאלו לוקאקו שניצל את המהירות שלו כדי להקדים את אדרסון שוער סיטי וגלגל מזווית קשה בשמאל לרשת. שתי דקות חלפו עד שמרכוס רשפורד קבע את תוצאת הסיום עם בעיטה שטוחה לפינה אחרי בישול של מחיטריאן. אחרי ההפסקה שני המאמנים ביצעו חילופים רבים, אך התוצאה נותרה על כנה ויונייטד הוכיחה שלפחות נכון לרגע זה היא יותר מוכנה לפתיחת העונה עם ניצחון שלישי רצוף בהכנה מאז ה-0:2 על אייאקס בגמר הליגה האירופית. ליונייטד מצפים כעת עוד שני משחקים מרתקים בטורניר מול שתי הענקיות הספרדית ברצלונה וריאל מדריד. גם לגווארדיולה מצפה עוד דרבי פרטי מול ריאל מדריד וקבוצתו תסיים את הטורניר עם מפגש מול טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully