וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: פיני זהבי אישר שעסקת ניימאר לפריס סן ז'רמן נסגרה

התקשורת המקומית משתכנעת שהעסקה הגדולה בכל הזמנים עשויה לצאת לפועל וכי סוכן העל אף אישר אותה. דיווח נוסף טוען שאביו של השחקן סיכם עם סן ז'רמן בניגוד לדעתו כדי לקבל מענק חתימה שמן

יח"צ - חד פעמי

למרות ההכחשות וההתעקשות של נשיא ברצלונה, עושה רושם שניימאר הולך ומתקרב אל עבר מעבר סנסציוני לפריס סן ז'רמן. הבוקר (שישי) מדווח ברדיו קטאלוניה ובערוץ RAC1, הנחשבים לשניים מהמקורות האמינים ביותר בכל הנוגע למתרחש בברצלונה, שהעסקה נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד. ברדיו קטאלוניה דווח כי העסקה סגורה ב-"95 אחוזים" וכי ההודעה הרשמית על כך תצא ב-48 הקרובות. בנוסף לכך, "פאריס יונייטד", אחד מהמקורות אשר הוכיחו עצמם כאמינים ביותר לנוגע לפ.ס.ז', הודיע שסוכן העל פיני זהבי אישר כי "העסקה סגורה".

התנאים שמחכים לניימאר בפריס חסרי תקדים: על פי ESPN, הוא ירוויח כ-100 מיליון יורו בעונה הראשונה ו-40 מדי עונה בארבע השנים שלאחר מכן. בנוסף, מתברר שהתרחשה דרמה לא קטנה בימים האחרונים סביב העסקה. בקטאלוניה טוענים שבזמן שניימאר עצמו עדיין מתלבט האם לעבור לפריס, אביו סגר עבורו את העסקה מאחורי גבו. כחלק מהעסקה, אמור אביו לקבל נתח נכבד המוערך בכ-40 מיליון יורו, לא פחות ולא יותר, ישירות מסן ז'רמן. רק לאחר שהגיע הסיכום, החלוץ השתכנע שהמעבר לפ.ס.ז' ייטיב עימו, בין היתר בזכות ההזדמנות לפרוח מבלי לחסות בצילו של לאונל מסי.

עוד בנושא:

ברתומאו: "ניימאר לא עומד למכירה, הוא היה ויישאר שחקן שלנו"
מוראטה נפרד מריאל מדריד: "עובר למאמן שהכי האמין בי עד היום"
נשיא ההתאחדות הספרדית אנחל מריה ויאר נעצר בחשד לשחיתות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה קורה? ניימאר והמדים החדשים, אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ב"מארקה" כבר ציינו אתמול בלילה ש"בברצלונה מתחילים להבין שהאפשרות שניימאר יעזוב הופכת לממשית", וטענו כי הוא רוצה לעזוב בין היתר משום שחש נבגד על ידי המועדון שאיפשר לכמה מחבריו הכי קרובים בקבוצה לעזוב, כולל דני אלבס עימו הוא עשוי להתאחד כעת בפריס. אגב, בנוגע לטענות של נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו על כך שהחתמה של ניימאר תהווה הפרה של הפייר פליי הפיננסי של פיפ"א, הסבירו אמש בצרפת שגם לזה יש פיתרון. על פי דיווחים, סן ז'רמן תעניק לניימאר את 222 מיליון היורו שנקובים בסעיף השחרור שלו כדי שישלם אותו בעצמו, כביכול.

כך או כך, ברצלונה נמצאת כעת במלכוד. בספרד מדווחים שברצלונה לא הייתה מוכנה להתגמש "אפילו ביורו אחד" והתעקשה שסן ז'רמן תשלם את סעיף השחרור המקורי - 222 מיליון יורו - כשהיא לא באמת מאמינה שהצרפתים יוכלו לפדות אותו. בסופו של דבר זה קרה, אבל בארסה לא תבקש אף שחקן של סן ז'רמן בתמורה, גם לא את מרקו וראטי שהוזכר פעמים רבות כמועמד לעבור למועדון הפאר הקטלאני. מי שכן אמור להגיע לברצלונה אם ניימאר אכן יעזוב בסופו של דבר הוא עוסמאן דמבלה, שנחת אמש בחשאי בעיר ונצפה על ידי עוברי אורח מופתעים.

השאלה היא האם ברצלונה תכננה להחתים את דמבלה לפני שהבינה שישנה אפשרות שניימאר יעזוב. על פי "ספורט" הקטאלני התשובה היא לא, ולכן גם המהלך הזה נמצא כרגע בהמתנה. בעיתון הקטלאני צוין שכל המגעים עם כל השחקנים הוקפאו נכון לעכשיו עד אשר סוגיית ניימאר תיפתר, לכאן או לכאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully