וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: גלאטסראיי הודחה בצורה מביכה על ידי אוסטרסונד

למרות השקעה של 27 מיליון יורו ברכש, קבוצת הפאר הטורקית סיימה רק ב-1:1 בבית והודחה בבושת פנים כבר בסיבוב המוקדמות השני, בעקבות ההפסד 2:0 בשבדיה. ססאר ארסו הורחק, קבוצתו עפה

שחקני אוסטרסונד חוגגים. AP
הפתעת הסיבוב. שחקני אוסטרסונד חוגגים/AP

בית"ר ירושלים הובסה בבורגס, אבל המושפלת הגדולה של הערב (חמישי) במוקדמות הליגה האירופית הייתה גלאטסראיי. הקבוצה הטורקית, שרגילה לשחק בכלל בליגת האלופות ונקלעה בצורה די נדירה לסיבוב המוקדמות השני של המפעל המשני, סיימה רק ב-1:1 ביתי מול אוסטרסונד השבדית והודחה בבושת פנים בעקבות ההפסד 2:0 בשבוע שעבר.

יותר מ-27 מיליון יורו הושקעו בקיץ בקבוצה של איגור טודור, כשבהרכב פתחו שחקני הרכש היקרים בפטימבי גומיס, יונס בלהנדה והבלם מייקון. כל זה לא מנע מהעיראקי ברווה נורי להמם את הקהל הטורקי עם פנדל בדקה ה-60. אחמט צ'אליק הצליח להשוות בחלוף תשע דקות, אך לא מעבר לזה. אוהדי גלא שרפו שטרות ביציעים ויפגינו את זעמם במהלך הלילה.

מייקון שחקן גלאטסראיי גולש לרגלי קן סמה שחקן אוסטרסונד. AP
שחקני הרכש חטפו את עיקר האש. מייקון מול קן סמה/AP

פאניוניוס היוונית, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבא, ניצחה 2:3 בחוץ על גוריצה ו-2:5 בסיכום צמד המשחקים. יורגוס מסוראס כבש בדקה ה-11, ריפט קאפיץ' השווה בפנדל בדקה ה-15, אבל בחלוף דקה סאמד ישיל החזיר את היתרון לפאניוניוס ובדקה ה-23 גם בישל ללזארוס למפרו. קאפיץ' רק צימק עם פנדל נוסף (67).

ססאר ארסו, בלמה הספרדי של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, שלח מרפק לעבר שחקן יריב והורחק (86) בהפסדה של קייראט אלמטי 2:0 באלבניה לסקנדרבג, שעלתה עם 1:3 בסיכום.

רוז'ומברוק הסלובקית, שהפסידה 1:0 בבית לבראן בשבוע שעבר, הצליחה לנצח 0:2 בחוץ ותתכבד לפגוש את אברטון של ויין רוני ורונאלד קומאן בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully