וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: ג'רון ג'ונסון חתם לעונה הבאה

20.7.2017 / 8:01

הפורוורד האמריקאי (25, 1.98) הוא הזר הראשון של הכתומים לעונה הבאה. בבדיקת סמים שנערכה לו בדצמבר 2016, נמצאו שרידי קנאביס, והוא הושעה ל-3 חודשים. רועי הובר על הכוונת

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חיזוק זר. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה החתימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הפורוורד האמריקאי ג'רון ג'ונסון, והוא הזר הראשון שמצטרף לכתומים לקראת העונה הקרובה. ג'ונסון סיים רק בחודש שעבר השעייה בת שלושה חודשים לאחר שבבדיקת שתן שערך בדצמבר 2016 נמצאו שרידי קנאביס. מאז הספיק לשחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי לוס אנג'לס קליפרס.

ג'ונסון (25, 1.98) שיחק שנתיים במדי אוניברסיטת לואיזיאנה טק ונחשב לאתלט מוכשר. לאחר שלא נבחר בדראפט שיחק במשך שנתיים במדי ריו גראנה ואלי וייפרס בליגת הפיתוח של ה-NBA, ובקיץ 2016 יצא לראשונה מגבולות ארצות הברית כשחתם בפרת' האוסטרלית. אחרי תקופה קצרה שוחרר מהקבוצה, אך לאחר שמחליפו שוחרר לאחר שבוע בלבד, הוחזר ג'ונסון לקבוצה, ורשם תקופה טובה בהרבה. בדצמבר 2016 שוחרר מפרת', כשהוא רושם 13.1 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק. הוא חזר לליגת הפיתוח, אלא שבחודש מרץ התגלה שעזב את הקבוצה לאחר שהתעקש שלא לעבור בדיקות סמים בדצמבר, ולבסוף עבר אותן ונמצא חיובי. WADA השעתה אותו לשלושה חודשים עד לסוף יוני האחרון.

ג'ונסון הוא כאמור הזר הראשון שחותם במדי הקבוצה של נדב זילברשטיין. הוא מצטרף לסגל ישראלי שכמעט הושלם וכולל את הרכש אלישי כדיר וסוללה של שחקנים שעלו עם הכתומים מהליגה הלאומית - הקפטן טל דן, אלעד הופמן, גיל אמיתי, גולן גוט ורביב פיטשון. במועדון עושים מאמצים על מנת לצרף גארד ישראלי נוסף, כשאחד המועמדים לתפקיד הוא רועי הובר, שחקן נבחרת העתודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully