וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.7: מונאקו התלוננה על פניות לא חוקיות לאמבפה

אלופת צרפת הגישה תלונה לפיפ"א על שיחות שניהלו מועדונים, כנראה פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי, עם החלוץ הצעיר ללא אישורה. דה שיליו חתם ביובנטוס, חאבייר הרננדס בווסטהאם, ספרטה פראג מתחזקת

צילום מסך

העברות

* ווסטהאם הודיעה כי הגיעה לסיכום על רכישתו של חאבייר הרננדס מבאייר לברקוזן. החלוץ המקסיקני בן ה-29, ששיחק בעבר גם במנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, יגיע בימים הקרובים ללונדון כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על החוזה.

* מילאן הודיעה על החתמת לאונרדו בונוצ'י לחמש שנים.

* פ.צ. קלן השלימה את רכישתו של בלם ספורטינג חיחון חורחה מרה בן ה-20 תמורת כשבעה מיליון יורו. "אני שמח מאוד להצטרף לפ.צ. קלן ומחכה כבר לשחק בבונדסליגה ובליגה האירופית", אמר הבלם.

* רשמית: אחרי שבונוצ'י עבר מיובנטוס למילאן, מתיאה דה שיליו עשה את הדרך ההפוכה וחתם ביובנטוס ששילמה עבורו כ-12 מיליון יורו.

* ריאל מדריד הציגה את הרכש דני סבאיוס, שילבש את החולצה 24. "לא היו לי ספקות, אני איפה שרציתי להיות", אמר. "הנשיא יצר איתי קשר ומשם והלאה לא הקשבתי להצעות אחרות. אני במועדון הטוב בעולם".

* ז'ורז' מאנג'ק, קשר נבחרת קמרון בן ה-28, הפך לרכש התשיעי של ספרטה פראג, אליה עבר הקיץ גם טל בן חיים. מאנג'ק נרכש ממץ הצרפתית תמורת סכום שלא פורסם וחתם על חוזה לשלוש שנים.

* אסטון וילה השלימה את רכישתו של הקשר גלן ווילאן מסטוק סיטי. הווילה שלימו 1.5 מיליון פאונד עבור האירי בן ה-33.

* פרייזר פורסטר האריך את החוזה שלו בסאות'המפטון בחמש שנים נוספות. לפורסטר היה כבר חוזה עד 2021 כך שלמעשה הוא האריך אותו רק בעונה אחת.

* רומא הציגה רכש חדש: החלוץ הצרפתי גרגואר דפרל (26) מססואולו, שהגיע לעונת השאלה בתמורה לכ-5 מיליון יורו ואופציה לרכישה בעבור כ-15 מיליון יורו נוספים.

* קבוצתם של תומר חמד ובירם כיאל, ברייטון, השלימה את החתמתו של הקשר הנורבגי מתיאס נורמן (21) שחתם על חוזה ל-3 שנים.

* גבריאל אוברטן, שחקן הכנף הצרפתי בן ה-28 ששיחק במנצ'סטר יונייטד וניוקאסל, חתם לשנתיים בלבסקי סופיה הבולגרית.

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. רויטרס
יישאר בסיטי? אגוארו/רויטרס

שמועות

* מונאקו הוציאה הודעה רשמית ובה הודיעה שהיא שוקלת להתלונן בשל פניות של מספר מועדונים "גדולים" באירופה לקיליאן אמבפה, וזאת בלי קבלת אישור מאלופת צרפת. דיווחים בצרפת טוענים שמדובר בפריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי.

* בצל הקשיים במגעים עם מונאקו בנוגע לפאביניו, מנצ'סטר יונייטד סימנה את מגן פריס סן ז'רמן סרז' אורייה.

* ורדר ברמן מעוניינת לשאול ממנצ'סטר יונייטד את אנתוני מרסיאל.

* ארסנל הצטרפה למירוץ אחר רוס בארקלי מאברטון.

*כלי תקשורת בבריטניה מדווחים כי צ'לסי קבעה תג מחיר של 44 מיליון פאונד עבור דייגו קוסטה. המועמדת הבכירה לקלוט את החלוץ היא אתלטיקו מדריד. על פי הדיווחים העסקה לא תצא לפועל עד להשלמת עסקת העברתו של אלברו מוראטה לשורות הכחולים.

* ההצעה של מנצ'סטר סיטי על בנג'מין מנדי בסך 44.5 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי מונאקו.

* למרות שנכשל בבדיקות רפואיות ביובנטוס, פטריק שיק חלוצה הצ'כי המצוין של סמפדוריה סיכם באינטר תמורת 30 מיליון יורו. כך על פי דיווח ב"גאזטה" האיטלקי.

* פפ גווארדיולה טען שסרחיו אגוארו יישאר במנצ'סטר סיטי וכאשר נשאל אם קבוצתו תפנה לארסנל בנוגע לאלכסיס סאנצ'ס, אמר הקטלאני שלא יעשה כן.

* גווארדיולה עדיין מעוניין לבצע ארבע רכישות בקיץ הנוכחי כשנראה שהשחקן שקרוב ביותר לעשות את הדרך אל הקבוצה הוא דנילו מריאל מדריד.

* באיירן מינכן תדרוש 48 מיליון יורו תמורת רנאטו סאנצ'ס.

* ז'וזה מוריניו אמר שמנצ'סטר יונייטד מתקשה בחלון ההעברות הנוכחי בשל השוק הקשה. "אנחנו תמיד רוצים יותר", אמר הפורטוגלי, "אנחנו תמיד מרגישים שיש מקום לשיפור ואני לא יכול לומר שאני מרוצה מהפעולות שלנו בחלון ההעברות עד כה". בינתיים יונייטד הוציאה בקיץ 106 מיליון ליש"ט תמורת ויקטור לינדלוף מבנפיקה ורומלו לוקאקו מאברטון.

* בעלי רד בול ור.ב. לייפציג דיטריך מאטשיץ טען כי הקבוצה דחתה הצעה בסך 66 מיליון ליש"ט תמורת הקשר נאבי קייטה.

* כריסטופר סמבה הרשים את מנג'ר אסטון וילה סטיב ברוס באימונים ועשוי לקבל חוזה לעונה הקרובה.

* שוער ווסטהאם ונבחרת אירלנד דארן רנדולף בן ה-30 עשוי לעבור לניוקאסל אחרי שקבוצתו צירפה את ג'ו הארט בהשאלה לעונה הקרובה.

* סטוק סיטי עשויה לפנות לשאלקה במטרה לרכוש את יבגני קונופליאנקה במקום מרקו ארנאוטוביץ', שצפוי לעבור לווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully