וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ארסנל ניצחה את באיירן מינכן בגביע האלופות העולמי

התותחנים גברו על אלופת גרמניה בפנדלים אחרי 1:1 ב-90 דקות. לבנדובסקי כבש ראשון בפנדל בדקה ה-12, איוובי איזן בתוספת הזמן. ליברפול ניצחה את פאלאס. אברטון ניצחה, צפו בשער של לנון

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן חוגג עם פרנק ריברי תומאס מולר. GettyImages
ריברי, לבנדובסקי ומולר חוגגים, אך זה לא הספיק/GettyImages

הקבוצות הבכירות באירופה ממשיכות את ההכנות לקראת עונת המשחקים הקרובה, והיום (רביעי) התקיימו מספר משחקים מעניינים. במוקד, באיירן מינכן וארסנל נפגשו במסגרת גביע האלופות העולמי בסין ונפרדו ב-1:1. רוברט לבנדובסקי העלה את הגרמנים ליתרון בפנדל בדקה ה-12, אך אלכס איובי שנכנס כמחליף איזן בדקה ה-94 כדי לשלוח את המשחק לפנדלים. אלאבה, סאנצ'ס וברנט החטיאו ואיפשרו לתותחנים לזכות בדו-קרב עם 2:3.

במשחק נוסף נפגשו לסטר סיטי ו-ווסט ברומיץ' במשחק שפתח את גביע הפרמיירליג באסיה. ג'יי רודריגז העלה את ווסט ברום ליתרון בדקה ה-10 וריאד מחרז, שככל הנראה יעזוב את השועלים, השווה בדקה ה-24 והמשחק הלך לפנדלים. הקבוצות לא החטיאו עד לבעיטה השביעית של ווסט ברומיץ'. סם פילד הצעיר לא עמד בלחץ ואיפשר למארק אולברייטון לכבוש ולהעלות את לסטר לגמר.

ליברפול פגשה את קריסטל פאלאס במשחק חצי הגמר השני של גביע הפרמיירליג באסיה. דומיניק סולנקה, שהגיע הקיץ מצ'לסי, עלה מהספסל והעלה את המייטי רדס ליתרון (61) עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה. מחליף נוסף, דיבוק אוריגי, הוסיף את השני (79) וסידר לליברפול מפגש עם לסטר בגמר. קריסטל פאלאס תשחק מול ווסט ברומיץ' במשחק על המקום ה-3.

עוד בנושא:

צמד ובישול לזהבי בניצחון 2:4 של גוואנגז'ו ר.פ. על גוואנגז'ו אברגרנדה
ז'וזה מוריניו: "רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד 15 שנה"
עוד רמז עבה בדרך לעזיבה: אביו של ניימאר ימריא לפריס כדי לסגור

* אברטון ניצחה 0:3 את טוונטה ההולנדית. קווין מיראלס וקירן דוול הצעיר כבשו שערים יפים בבעיטות מחוץ לרחבה, אך הרגע המרגש במשחק היה כאשר ארון לנון מצא את הרשת. קשר נבחרת אנגליה לשעבר חזר הקיץ להתאמן עם הטופיז לאחר שבעונה שעברה סבל מדיכאון והתאשפז בבית חולים פסיכיאטרי.

* מונאקו ופנרבחצ'ה נפרדו ב-1:1. תומא למאר, שמועמד למספר קבוצות פרמיירליג ועשוי לעזוב את אלופת צרפת, העלה אותה ליתרון בנגיחה. מירוסלב סטוך איזן עם בעיטה חופשית יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully