וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "באליפות העולם בלונדון ארוץ רק ב-100 ובשליחים"

האצן הגדול בהיסטוריה, שיפרוש אחרי התחרות באנגליה, ירוץ בשישי הקרוב בליגת היהלום במונאקו: "אני רוצה לזכות בלונדון, כדי לעזוב כמו מנצח. החלטתי לפרוש כי השגתי את כל המטרות שלי"

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. אתר רשמי
רוצה לפרוש כמו מנצח. בולט/אתר רשמי

אליפות העולם באתלטיקה, שתתקיים השנה באצטדיון האולימפי בלונדון, מתקרבת בצעדי ענק ותצא לדרך בעוד כשבועיים בלבד. עוד קודם לכן, ייערכו מיטב האתלטים את ההכנות האחרונות שלהם, כאשר בין היתר, בעוד יומיים (שישי) תתקיים עוד תחרות מסבב ליגת היהלום, הפעם במונאקו.

כל העיניים בתחרות הקרובה יופנו לאתלט הגדול מכולם, יוסאין בולט, שהאליפות בלונדון תהיה התחרות האחרונה בקריירה ההיסטורית שלו. במונאקו ביום שישי ירוץ בולט ב-100 מטר והיום הוא התייצב למסיבת עיתונאים מעניינת.

"אני מאוד אוהב לרוץ במונאקו", אמר בולט, "מזג האוויר כאן אף פעם לא מאכזב אותי. אני מרגיש טוב עכשיו. הייתה לי תקלה גדולה מאוד בתחילת השנה, כי חבר קרוב שלי מת. עכשיו אני בסדר".

"בלונדון ארוץ רק ב-100 ובשליחים, 100X4", אישר הג'מייקני את הדיווחים לפיהם יימנע מהריצה ל-200 מטרים. הוא הוסיף: "אני רוצה לנצח את כל התחרויות בלונדון, כדי לפרוש כמו מנצח. החלטתי לפרוש כי השגתי את כל המטרות שהיו לי. הבאתי רמות חדשות של התלהבות ובידור לספורט שלנו. אני תמיד מצפה מעצמי לנצח. ברגע שאתה מפקפק בעצמך, אין לך בשביל מה להתייצב לתחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully