וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני תובע את הפועל תל אביב: "התנהגות מחפירה של המועדון"

הבלם מבקש לקיים בוררות עם האדומים. בכתב התביעה נכתב כי דגני "נפל קורבן למעסיק שבחר להפר באופן חסר תום לב הסכם מחייב. זאת תוך גרימת נזקים עצומים לשחקן ורמיסתו האישית"

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דורש לחזור לאימונים. דגני/ברני ארדוב

הבלם אוראל דגני הגיש היום (רביעי) כתב תביעה כנגד הפועל תל אביב ובקשה לבוררות בין הצדדים. דגני, על ידי בא כוחו, עו"ד רועי רוזן, טוען בכתב התביעה כי האדומים הפרו הסכם שנחתם לאחר פירוק המועדון מול ההנהלה החדשה.

הבלם אף דורש כי יוחזר לאימונים לאלתר וההסכם עליו חתומים הצדדים יכובד במלואו ללא הדרישה של ההנהלה להשיב למועדון כ-170 אלף שקל שלטענתו שולמו כחלק מזכויתיו על כרטיס השחקן שלו וכן תשלומים נוספים מאותו הסכם. כמו כן, דורש השחקן כי המועדון יפצה אותו על הפגיעה במוניטין שלו.

עוד בנושא
בשאקשהיר ביררה פרטים על אלחמיד לאחר משחק ההכנה מול אשדוד
מגן הונבד: "חבל שהקהל לא יוכל לעזור לנו, אבל זה לא תירוץ"

חשוב לציין, כי בכתב התביעה טוען דגני כי הפועל הודיעה לו כי הוא לא בתכניות המקצועיות שלה ולכן מאותו רגע: "הפסיקה להעניק לשחקן מסגרת מקצועית ראויה וסדירה כנדרש וכמתחייב", כלשון כתב התביעה.

עוד נכתב על ידי עו"ד רוזן: "מדובר במקרה יוצא דופן, קיצוני וחמור ביותר של התנהגות מחפירה של מועדון, אשר נוכח אי הסכמתו של השחקן ל"קצץ" דרמטית בתנאיו ההתקשרות עמו, נפל קורבן לידי מעסיק שבוחר להפר באופן יסודי וחסר תום לב, הסכם מחייב עליו הוא חתום עם שחקן, תוך גרימת נזקים עצומים לשחקן ורמיסתו האישית והמקצועית, אגב עבירה חמורה ביותר על הוראות תקנון הרשות לבקרת תקציבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully