וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן הונבד: "חבל שהקהל לא יוכל לעזור לנו, אבל זה לא תירוץ"

אלופת הונגריה תארח הערב (22:15, ספורט 5, ספורט 1) את הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות מול יציעים ריקים בשל עונש משמעתי משנת 2013. למרות זאת בהונבד מאמינים שאפשר לעבור את אדומים

לשכת העיתונות הממשלתית

לאחר שקיבלה זריקת עידוד מראש הממשלה בנימין נתניהו, תתייצב הערב (ד', 22:15, ספורט 5, ספורט 1) הפועל באר שבע למשחק מול הונבד ההונגרית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. אלופת ישראל ניצחה במשחק הראשון 1:2 ומקווה להשלים את המשימה בצורה חלקה הערב.

מה שעשוי לסייע לאדומים זו העובדה שהמשחק יתקיים ללא קהל, זאת בשל עונש משמעתי שספגה אלופת הונגריה בשנת 2013 , הפעם האחרונה בה שיחקה במסגרת אירופית. הונבד ספגה את העונש בשל קריאות גזעניות של אוהדיה מן היציעים.

על פי הדיווחים בתקשורת ההונגרית בשל העונה לאצטדיון יוכלו להיכנס כ-200 מוזמנים בלבד ובמקביל חלק מאוהדי הונבד יעמדו עם תופים מחוץ לאצטדיון כדי בכל זאת לתת זריקת עידוד מסוימת לשחקני אלופת הונגריה.

עוד בנושא
בשאקשהיר ביררה פרטים על אלחמיד לאחר משחק ההכנה מול אשדוד
משחק הכנה: הפועל חיפה ניצחה 0:3 את מילואי שחטאר דונייצק

המגן דויד בובאל שאמור לפתוח בהרכב הונבד הערב במקומו של ג'ורג' איקנה הפצוע התייחס לעובדה שהמשחק ייערך ללא קהל ואמר: "זה חבל. במשחק חשוב כל כך אנחנו באמת צריכים את הקהל שלנו, אבל לצערנו הם לא יוכלו לעזור לנו ולדחוף אותנו קדימה. אבל זה בשום אופן לא יכול להוות תירוץ. הערב אנחנו צריכים לתת את המקסימום".

את התחושות אצל אנשי הונבד סיכם המאמן ההולנדי אריק ואן דר מאייר. לדבריו: "השגנו תוצאה טובה בישראל. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לכבוש ומשחקים מול קבוצה מצוינת. אבל אני מאמין שזה אפשרי לעשות את זה ולעלות לשלב הבא".

שחקני הונבד חוגגים. ברני ארדוב
"מאמינים שזה אפשרי". שחקני הונבד חוגגים שער בבאר שבע/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • הונבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully