וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, אבי קרמר ומשה בן לולו שוחררו

השוער הניגרי עזב את העולה החדשה לליגה הלאומית בגלל בעיות בהשגת ויזה והוחלף על ידי אוהד סיידוף. המגן והחלוץ שוחררו בשל פערים כספיים במשא ומתן. דור כוכב חתם לעונה ברמת שרון

שוער הפועל חדרה אולגה אוהד סיידוף. צילום: שלומי גבאי, מערכת וואלה! NEWS
אוהד סיידוף חותם בהפועל חדרה אולגה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: שלומי גבאי

הפועל חדרה אולגה החליטה לוותר על השוער הניגרי אוסטין אג'ידה. הסיבה: בעיות בהשגת ויזה שהקשו על המשך שהייתו בישראל. יו"ר הקבוצה, אורן גולן, אמר בנושא: "אוסטין אדם מדהים ושוער מצוין. עבדנו מאוד קשה על מנת שיגיע לישראל, אבל מתברר שיש בעיות נוספות שקשה לנו להתמודד מולן. לצערי אנחנו נאלצים להיפרד. אני מאחל לו המון הצלחה ובטוח שהוא ימצא קבוצה במהרה".

מי שחתם במקום אג'ידה הוא שוער הפועל קטמון בעונה שעברה, אוהד סיידוף בן ה-30. בנוסף, החליטה חדרה לשחרר את המגן אבי קרמר ואת החלוץ משה בן לולו. עם שני השחקנים היו פערים כספיים. גולן: "קרמר שחקן בית שאנחנו מאוד אוהבים ומעריכים. אני מאחל לו המון הצלחה. בן לולו היה אחד השחקנים שאני אישית הכי אהבתי. לא הגענו לעמק השווה ואני בטוח שהוא ימצא את מקומו במהרה באחת הקבוצות האחרות בליגה".

דודי הילל וויטלי גנון, שניים מהשחקנים הבולטים של חדרה בעונה שעברה, חתמו השבוע רשמית על חוזה לעונה נוספת והם ישחקו במדי הקבוצה גם בליגה הלאומית.

* תחנה שישית בקריירה לדור כוכב: שחקן ההתקפה שגדל במכבי חיפה, ושיחק בעונה שעברה בעירוני נשר והפועל עפולה, חתם לעונה אחת בהפועל ניר רמת השרון.

שחקן הפועל ניר רמת השרון דור כוכב. הפועל ניר רמת השרון, אתר רשמי
תחנה שישית. דור כוכב/אתר רשמי, הפועל ניר רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully